Ciągle dzwonią w sprawie fotowoltaiki? Pozbądź się natrętnych telemarketerów

Ciągle dzwonią w sprawie fotowoltaiki? Pozbądź się natrętnych telemarketerów28.10.2021 13:31
Ciągle dzwonią w sprawie fotowoltaiki? Pozbądź się natrętnych telemarketerów

Jak uporać się z niechcianymi połączeniami? Wystarczy jedna aplikacja, którą - być może - masz już nawet na swoim telefonie.

Telemarketerzy uprzykrzają życie Polaków od lat, ale w ostatnim czasie mamy do czynienia z prawdziwą plagą niechcianych połączeń. Głównie za sprawą botów zachęcających do założenia paneli fotowoltaicznych. Sam swego czasu miałem kilka tego typu połączeń dziennie.

Sytuacja, gdy na widok nieznanego numeru nie wiadomo, czy to coś pilnego, czy kolejny spam, nie jest komfortowa. Ale można sobie z tym poradzić.

Jak identyfikować telemarketerów i blokować niechciane połączenia? Jest na to aplikacja

W zasadzie kilka aplikacji, ale w ostatnim czasie furorę robi Hiya. Mocną stroną tego programu jest to, że - w przeciwieństwie do wielu konkurencyjnych narzędzi - nie wymaga nadania dostępu do całej bazy kontaktów, a jedynie spisu połączeń.

Twórcy aplikacji od kilku lat współpracują ponadto z siecią T-Mobile oraz Samsungiem. Hiya jest zintegrowana z dialerem w smartfonach Galaxy, więc ich użytkownicy nie muszą niczego instalować i konfigurować.

Nie masz samsunga? Nic nie szkodzi. Wystarczy zainstalować apkę Hiya i - postępując zgodnie z instrukcją wyświetloną na ekranie - nadać niezbędne uprawnienia. Jeśli połączenie przychodzące zostanie zidentyfikowane jako spam, program wyświetli stosowny komunikat.

Używam tego narzędzia od dawna i w moim przypadku Hiya ma w zasadzie 100-procentową skuteczność w rozpoznawaniu niechcianych połączeń.

Telefony Samsunga są zintegrowane z bazą Hiya
Telefony Samsunga są zintegrowane z bazą Hiya

Podstawowe funkcje programu są dostępne za darmo. Za dodatkową opłatą (9,69 zł miesięcznie lub 60,99 zł rocznie) można aktywować wersję Premium, która pozwala na całkowite blokowanie spamu oraz identyfikowanie numerów prywatnych i firmowych.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (23)