Zobacz nowy image Plusa

Flagowy salon Plusa powstanie w Warszawie
Flagowy salon Plusa powstanie w Warszawie
Kira Czarczyńska

15.04.2011 20:00, aktual.: 15.04.2011 22:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Pisałam już niedawno, że sieć komórkowa Plus postanowiła całkowicie zmienić swój wizerunek i odświeżyć zarówno salony firmowe, jak i ofertę. Jesteście ciekawi, jak teraz prezentować się będzie image operatora?... Przedsmak można obejrzeć na wizualizacjach...

Już jesienią u zbiegu ulic Brackiej i Chmielnej, w Nowym Domu Jabłkowskich, powstanie pierwszy salon flagowy sieci Plus w Warszawie. Salon na rogu Brackiej i Chmielnej ma podkreślać wartości, z którymi identyfikować się będzie marka Plus - czyli przyjazność, innowacyjność i profesjonalizm.

W lokalu o powierzchni 405 m2 znajdzie się specjalny, unikatowy Salon Firmowy, który będzie nie tylko miejscem podpisywania umów i wybierania telefonów. Pełnić ma on także między innymi rolę ekspozycyjną, edukacyjną i badawczą.

Niestety, nie podano jeszcze bliższych szczegółów na temat tego, jak docelowo będzie to wyglądało, ale zapowiada się interesująco.

Salon został zaprojektowany w sposób elastyczny, umożliwiający zmiany ekspozycji i wykorzystanie powierzchni do różnorodnych działań. Duża przestrzeń, jaką będzie dysponować, wykorzystywana ma zostać do organizacji wykładów i paneli dyskusyjnych na temat nowości technologicznych prowadzonych przez autorytety w danej dziedzinie.

Oczywiście, przedstawiane będą tam także nowe usługi, a także prezentowane liczne projekty kulturalne, w które zaangażowany jest operator sieci Plus. Salon z racji swego położenia będzie doskonałym miejscem do dodatkowej promocji tych wydarzeń, a jego nowoczesne wnętrze zapewnić ma też odpowiednią scenerię dla wernisaży i innych imprez kulturalnych.

Plany jak widać są bardzo ambitne - tylko co z nich wyjdzie?

Nie jest tajemnicą, że obecne zmiany wizerunkowe i szerokie plany na przyszłość sieci Plus, są w pewnej mierze podyktowane chęcią uzyskania jak najlepszych ofert kupna udziałów spółki.

Całość sprawia trochę takie wrażenie, jakby prezentowany na symulacjach salon miał "uprawdopodobnić" nowy image operatora - i sprawić, że już kilka miesięcy przed jego otwarciem, Plus wyglądać będzie absolutnie nowocześnie. Bardziej przekonujące są jednak mimo wszystko zmiany mniej drastyczne, za to systematycznie i konsekwentnie - niż takie skokowe, przeprowadzane w ciągu zaledwie kilku miesięcy, rewolucje.

Być może jednak Plus faktycznie opracował w końcu jakąś konkretną strategię rozwoju i stąd taki a nie inny sposób wprowadzania nowości...?

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Letnie promocje Plusa
Karolina Adamus
Umowa Minutowa od Plusa
Kira Czarczyńska
Będzie iPhone od Plusa?
Kira Czarczyńska
Komentarze (0)