tuBiedronka rośnie w siłę - już 70 tysięcy klientów
KIRA CZARCZYŃSKA • dawno temu • 3 komentarzeKiedy sieć wirtualna tuBiedronka startowała na naszym rynku, wszyscy podchodzili do niej dość sceptycznie. W końcu był to operator firmowany przez sieć tanich dyskontów spożywczych, niemających nic wspólnego z telekomunikacją. Najwyraźniej jednak tuBiedronka radzi sobie nie tak najgorzej.
MVNO firmowany przez Biedronkę świadczy swoje usługi na bazie infrastruktury Polskiej Telefonii Cyfrowej. Formalnie jest kolejną marką sieci Era, a w dyskontach dystrybuowane są po prostu startery i doładowania.
FreeM nie tylko dla użytkowników Facebooka
Oferta sieci jest dość uboga, nawet jak na operatora wirtualnego. Mamy możliwość wykonania krajowych połączeń głosowych oraz wysłać SMS. Doładowań dokonuje się jedynie w kasie Biedronki, a przynajmniej strona operatora o innej opcji nawet nie wspomina.
Zobacz również: Nokia: moja miłość
Mimo jednak obiektywnie nieszczególnej oferty, tuBiedronka — jak wynika z nieoficjalnych informacji zdobytych przez Rzeczpospolitą — ma już około 70 tys. klientów. Aktywnych, warto dodać, ponieważ "martwe" karty, rozdawane przez niektórych operatorów w ramach promocji, a nigdy nie aktywowane, często sztucznie zawyżają tylko statystyki.
mBank Mobile – promocja rozmów zagranicznych
Sam szef Jeronimo Martins na Polskę przyznaje, że dla Biedronki oferta komórkowa nie jest sprawą szczególnie istotną. "To dla nas usługa dodatkowa, jedna z wielu, jakie oferujemy w sklepach. Chodzi o przyciągniecie i utrzymanie klientów, a nie strategiczny biznes" - wyjaśnił na ostatniej konferencji prasowej Pedro Pereira da Silva.
Ten artykuł ma 3 komentarze
Pokaż wszystkie komentarze