Samsung Galaxy S10: problemy z dostępnością. "Liczba zamówień przekroczyła nasze oczekiwania"

Samsung Galaxy S10: problemy z dostępnością. "Liczba zamówień przekroczyła nasze oczekiwania"

Samsung Galaxy S10: problemy z dostępnością. "Liczba zamówień przekroczyła nasze oczekiwania"
Miron Nurski
08.03.2019 15:18, aktualizacja: 08.03.2019 20:57

8 marca ruszyła regularna sprzedaż Galaxy S10. Tego dnia długo oczekiwane smartfony miały trafić do osób, które skorzystały z przedsprzedaży, ale nie dotyczy to wszystkich klientów.

Docierają do nas sygnały o problemach z dostępnością Galaxy S10. Sklepy mają wysyłać niektórym klientom maile z informacją, że zamówione przez nich telefony dotrą z opóźnieniem. Dotyczy to egzemplarzy zakupionych u różnych sprzedawców.

Samsung potwierdza: są problemy z dostępnością Galaxy S10

Skontaktowałem się z Olafem Krynickim, rzecznikiem prasowym Samsung Polska. Otrzymałem potwierdzenie, że faktycznie nie wszyscy klienci dostali smartfony na czas. Powód? "Liczba zamówień przekroczyła nasze oczekiwania".

Wyniki przedsprzedaży naszego nowego flagowca są wyższe niż się spodziewaliśmy. Dokładamy wszelkich starań aby przesyłka dotarła do klientów najszybciej jak to możliwe. Będziemy bardzo wdzięczni za wyrozumiałość i chwilę cierpliwości. Jednocześnie zapewniamy, że jeśli klient zakupi telefon w przedsprzedaży i spełni warunki przewidziane w regulaminie, otrzyma słuchawki Galaxy Buds. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Zamówienia mają być realizowane chronologicznie; im wcześniejszy zakup, tym szybsza wysyłka. Przypominam, że przedsprzedaż trwała od 20 lutego do 7 marca.

Prawdopodobnie skala problemu nie jest wielka i dotyczy on tylko niektórych wariantów. Wśród moich znajomych obyło się bez komplikacji; nawet kolega, który złożył zamówienie dopiero 7 marca, dostał już swój telefon.

Wiemy, że część sklepów przygotowała dla klientów rekompensatę. Media Expert - którego komentarz zamieszczam poniżej - oferuje bon zniżkowy o wartości 300 zł.

Zainteresowanie Klientów Samsungiem Galaxy S10 przeszło wszelkie oczekiwania, pracujemy w tej chwili z producentem nad zapewnieniem dostępności tego modelu. Chciałbym jednak zapewnić, że w ramach rekompensaty za wydłużony czas oczekiwania Klienci, których dotyczy opóźnienie w dostawie zamówienia, otrzymają specjalny kod rabatowy o wartości aż 300 złotych na zakupy w sieci Media Expert. Jednocześnie przepraszamy Klientów za niedogodności i z góry dziękujemy za cierpliwość – wszystkie zamówienia będę sukcesywnie realizowane.

Dostałem zapewnienie, że słuchawek Galaxy Buds wystarczy dla wszystkich

W ramach przedsprzedażowej oferty, osoby, które zamówiły Galaxy S10 lub S10+, miały otrzymać bezprzewodowe słuchawki Galaxy Buds. Olaf Krynicki zapewnił mnie, że - mimo większego niż oczekiwanego zainteresowania - słuchawek nie zabraknie.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (42)