100.000 klientów Carrefour Mova

100.000 klientów Carrefour Mova25.09.2009 06:45
Kira Czarczyńska

Wirtualny operator komórkowy sieci hipermarketów Carrefour wystartował wiosną zeszłego roku. Szło mu przez długi czas kiepsko, i to kiepsko nawet jak na MVNO w Polsce - wirtualne sieci bowiem ogólnie nie cieszą się tu powodzeniem, w porównaniu do choćby Europy Zachodniej.

Tymczasem okazuje się, że Mova ma się całkiem nieźle jeśli o ilość klientów chodzi. Właśnie ogłoszono, że w sieci jest ponad 100.000 klientów. Co jednak ciekawe, Carrefour najwyraźniej nie chwalił się tym... od kilku tygodni!

Wirtualny operator komórkowy sieci hipermarketów Carrefour wystartował wiosną zeszłego roku. Szło mu przez długi czas kiepsko, i to kiepsko nawet jak na MVNO w Polsce - wirtualne sieci bowiem ogólnie nie cieszą się tu powodzeniem, w porównaniu do choćby Europy Zachodniej.

Tymczasem okazuje się, że Mova ma się całkiem nieźle jeśli o ilość klientów chodzi. Właśnie ogłoszono, że w sieci jest ponad 100.000 klientów. Co jednak ciekawe, Carrefour najwyraźniej nie chwalił się tym... od kilku tygodni!

W komunikacie przesłanym do Rzeczpospolitej CP Telecom stwierdza bardzo wyraźnie:

Wchodząc na polski rynek wirtualnej telefonii komórkowej, zapowiedzieliśmy zdobycie 100 tys. klientów w ciągu roku. Plan ten udało nam się zrealizować w czasie krótszym, niż się spodziewaliśmy.

Ponieważ zaś sieć Carrefour Mova rozpoczęła świadczenie usług w kwietniu ubiegłego roku, szybsza realizacja planu osiągnięcia 100.000 klientów musiała mieć miejsce wczesną wiosną 2009r.

Dlaczego operator postanowił się tym nie chwalić? Ciężko powiedzieć... Kiedy 100.000 klient zarejestrował się w Mobilking, nie tylko MVNO nie omieszkał podać tego do wyraźnej wiadomości, ale też zrobił z tej okazji sporą niespodziankę: ufundował wyjazd na mecz FC Barcelona – Atletico Madrid dla stutysięcznego klienta i jego kumpla.

Być może kluczem do niechętnego chwalenia się jest też po części brak udzielania jasnej odpowiedzi, w jaki sposób klientów liczono - czy jest to 100.000 aktywnych kart SIM, czy klientów regularnie doładowujących konta? Zdaniem Rzeczpospolitej chodzi o to drugie, nie ma jednak jasnego wyjaśnienia od sieci Carrefour Mova.

Źródło: Rzeczpospolita

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Wybrane dla Ciebie
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.