iOS 10 ucegla iPhone'y! Lepiej wstrzymaj się z aktualizacją [aktualizacja]

iOS 10 ucegla iPhone'y! Lepiej wstrzymaj się z aktualizacją [aktualizacja]13.09.2016 18:24

Okazuje się, że aktualizowanie milionów urządzeń w jednym czasie nie zawsze jest dobrym pomysłem.

Dziś (13 września 2016) o godzinie 19:00 czasu polskiego Apple udostępnił użytkownikom iPhone'ów, iPadów i iPodów touch finalną wersję systemu iOS 10. Nasz redakcyjny kolega Piotr od razu wziął się za aktualizowanie swojego iPhone'a. Po kilkunastu minutach dostałem od niego wiadomość, że jego iPhone'e padł i wyświetla informację o konieczności podłączenia do komputera i odpalenia iTunesa.

Okazuje się niestety, że Piotrek nie jest w tym problemie osamotniony. Twittera i inne społecznościówki zalewają wpisy niezadowolonych iUżytkowników.

Na razie nie wiadomo, co jest przyczyną problemów. Póki co lepiej wstrzymać się z aktualizacją urządzeń lub użyć kabla i iTunesa.

Twój iPhone padł po aktualizacji do iOS 10? Oto co radzi zrobić Apple

[olist][]Podłącz urządzenie do komputera, a następnie uruchom program iTunes. Jeśli nie masz komputera, możesz go pożyczyć od znajomego albo udać się po pomoc do sklepu detalicznego Apple Store lub Autoryzowanego Serwisu Apple.[]Gdy urządzenie jest podłączone, wymuś jego ponowne uruchomienie: naciśnij jednocześnie przycisk Usypianie/Budzenie oraz przycisk Początek i przytrzymaj je przez co najmniej 10 sekund, aż zostanie wyświetlone logo firmy Apple. Trzymaj je naciśnięte, dopóki nie zobaczysz ekranu Tryb awaryjny.[]Gdy pojawią się opcje odtwarzania lub uaktualniania, wybierz opcję Uaktualnij. Program iTunes spróbuje ponownie zainstalować system iOS bez wymazywania Twoich danych. Zaczekaj, aż program iTunes pobierze oprogramowanie dla urządzenia.Jeśli pobieranie potrwa dłużej niż 15 minut i urządzenie wyjdzie z trybu awaryjnego, musisz powtórzyć te czynności i po dojściu do tego kroku wybrać opcję Odtwórz zamiast Uaktualnij.[]Gdy uaktualnianie lub odtwarzanie dobiegnie końca, skonfiguruj urządzenie. Jeśli urządzenie zostało wcześniej zarchiwizowane przy użyciu usługi iCloud lub programu iTunes, a w kroku 3 konieczne było jego odtworzenie, możesz być w stanie odtworzyć urządzenie z archiwum podczas konfiguracji.[/olist]

Aktualizacja

John Paczkowski z BuzzFeeda otrzymał od Apple'a wiadomość, że że problem dotyczył "niewielkiej liczby urządzeń" i został już rozwiązany.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.