Koniec taryfy ulgowej. OnePlus łączy się z OPPO

Koniec taryfy ulgowej. OnePlus łączy się z OPPO16.06.2021 14:02

Tym razem już oficjalnie.

Wprawdzie OnePlus od początków swojego istnienia starał się budować wizerunek niezależnej marki, założonej przez garstkę pasjonatów, ale wychodziło mu to średnio. To, że firma jest częścią tej samej grupy kapitałowej co OPPO, było więcej niż oczywiste.

Obu markom od lat zdarza się przecież wypuszczać niemal identyczne smartfony pod różnymi nazwami. OnePlus i OPPO mają też wspólną aplikację do obsługi akcesoriów. Nic więc dziwnego, że firmy postanowiły w końcu oficjalnie ogłosić to, co oczywiste.

OnePlus zapowiada głębszą integrację z OPPO

Firma nie ukrywa, że od dawna współdzieli z OPPO część zasobów, a i niektóre zespoły zostały już zintegrowane. OnePlus twierdzi jednak, że wprowadzone zmiany miały pozytywne efekty, dlatego zdecydowano się na "dalszą integrację organizacji z OPPO".

Co to oznacza dla klientów OnePlusa?

Póki co wygląda na to, że zmiany będą niewielkie, bo - jak już wspomniałem - integracja z OPPO nie jest niczym nowym. OnePlus przekonuje jednak, że zwiększenie arsenału współdzielonych zasobów pozwoli m.in. na dostarczanie szybszych aktualizacji Androida.

OnePlus Nord N100 i OPPO A53 - znajdź 3 różnice
OnePlus Nord N100 i OPPO A53 - znajdź 3 różnice

Sama marka OnePlus ma być jednak wciąż prowadzona niezależnie, co dotyczy m.in. komunikacji ze społecznością użytkowników czy organizacji premier.

To oznacza dla OnePlusa koniec taryfy ulgowej

OnePlus długo kreowany był na malutki startup, stojący w opozycji do wielkich przedsiębiorstw prowadzonych przez krwiożerczych rekinów biznesu. Szef firmy - Pete Lau (skądinąd niegdysiejszy wiceprezes OPPO) - przygodę z OnePlusem zaczął przecież od publikacji listu otwartego, w którym zarzucał konkurencji, że "urządzenia powstają dziś z czystej chęci zysku, a nie z bezkompromisowej pasji i innowacji".

Taka komunikacja nie tylko pozwoliła OnePlusowi na zbudowanie sporej społeczności, ale i miała usprawiedliwiać wszelkie produktowe czy komunikacyjne potknięcia. OnePlus niejednokrotnie zasłaniał się brakiem doświadczenia, technologii czy środków na marketing.

Teraz - gdy OnePlus już oficjalnie współdzieli zasoby z jednym z największym producentów smartfonów na świecie - tego typu tłumaczenia więcej nie przejdą.

Zobacz także:

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.