Tydzień w krzywym zwierciadle: jabłkowa incepcja i klucz do sukcesu Nokii

Tydzień w krzywym zwierciadle: jabłkowa incepcja i klucz do sukcesu Nokii09.02.2014 02:44

iWatch, nowy gadżet Nokii i nietypowe akcesorium Japończyków - o czym jeszcze pisaliśmy w ciągu mijającego tygodnia?

Od kilku lat tytuł smartfona o najgłupszej nazwie nieprzerwanie dzierży Samsung Galaxy S II Epic 4G Touch, jednak w tym roku będzie on miał bardzo poważną konkurencję. Tajwańczycy jeszcze nie zdążyli oficjalnie zapowiedzieć modelu HTC One 2, a tymczasem LG nieoczekiwanie zaatakowało słuchawką ukrywającą się pod nazwą Optimus L1 II Tri. Nie wiem jak Wy, ale ja czekam na odpowiedź twórców telefonu OnePlus One.

Nie jest tajemnicą, że Nokia swój klucz do sukcesu zgubiła już dawno temu. Jak to jednak mówią: potrzeba jest matką wynalazków. W myśl tego przysłowia Finowie opracowali gadżet o nazwie Nokia Treasure Tag, który ma służyć właśnie do lokalizowania zgubionych kluczy. Teraz już nic nie stoi na przeszkodzie, by Nokia wróciła na szczyt.

Nokia Treasure Tag, Źródło zdjęć: © twitter.com
Nokia Treasure Tag
Źródło zdjęć: © twitter.com

Jaka byłaby Wasza reakcja, gdybyście chwycili w sklepie 7-calowy tablet z Windowsem i przeciętnym ekranem, a na odwrocie ujrzelibyście cenę 7200 zł? Prawdopodobnie upuścilibyście urządzenie z wrażenia. Na szczęście projektanci modelu Panasonic Toughpad FZ-M1 zdawali sobie z tego i wyposażyli go w ultrawytrzymałą obudowę odporną na upadki upadki z wysokości 150 cm. Co najciekawsze, to m.in. ta ultrawytrzymała obudowa jest winna tak wysokiej ceny, więc koło się zamyka...

Jeśli w trakcie spotkania ze znajomym poczujecie nagle zapach kiszonej kapusty, wędzonego boczku lub dorsza w zalewie octowej, nie obwiniajcie go z góry za to, że nie umył zębów po zjedzeniu kiszonej kapusty, wędzonego boczku lub dorsza w zalewie octowej. Istnieje bowiem możliwość, że po prostu dostał SMS-a, gdyż Japończycy (a któżby inny) wynaleźli akcesorium, które o nieprzeczytanych wiadomościach informuje właśnie zapachem. Działa to oczywiście również w drugą stronę: jeśli zdarzy Wam się zapomnieć o umyciu zębów, możecie udawać, że jesteście zasypywani mailami.

Scentee My scent / ワタシになれる

Z ostatnich przecieków wynika, że Apple zatrudniło do pracy nad swoim inteligentnym zegarkiem specjalistę od snu - dra Roya J.E.M. Raymanna. Optymiści przewidują, że jego zadaniem będzie opracowanie czujników analizujących sen użytkownika, ale obawiam się, że prawda okaże się nieco bardziej brutalna: Apple po prostu chce przeprowadzić na swoich klientach incepcję i wmówić im, że jest najwspanialszą firmą na świecie. Misja zakończyła się powodzeniem już dawno, co tylko udowadnia, że iWatch kiepsko sprawdzi się jako zegarek, bo się najzwyczajniej w świecie spieszy.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.