Co słychać u LG? Najpierw zerwali ze smartfonami, teraz zmieniają logo
Nowe logo LG ma się cechować "bardziej dynamicznym, młodzieńczym wyglądem".
12.04.2023 18:15
W kwietniu 2021 LG ogłosiło całkowite zakończenie produkcji smartfonów. Niemal dokładnie dwa lata później firma ujawniła nową strategię i chęć "aktywnego komunikowania się z klientami ponad granicami pokoleniowymi i geograficznymi".
Nowe logo zostało uproszczone i spłaszczone, a użyta czerwień jest żywsza.
LG postanowiło wykorzystać podobieństwo swojego logo do ludzkiej twarzy i przygotować animowane wariacje, które będą wykorzystywane w przestrzeni cyfrowej.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Nowa grafika ma się uśmiechać, kiwać, mrugać czy poruszać w rytm muzyki. Można oczekiwać, że tego typu animacje będą towarzyszyć m.in. uruchamianiu telewizorów i innych urządzeń.
W ramach nowej identyfikacji wizualnej, LG przygotowało także nową czcionkę, która będzie używana do przedstawiania sloganu "Life’s Good". W poszczególne znaki wkomponowano kształty inspirowane produktami LG.
William Cho, dyrektor generalny LG Electronics, zapowiada, że "LG zamierza stać się marką kultową, która będzie przemawiać do konsumentów ze wszystkich pokoleń na całym świecie".
Miron Nurski, redaktor prowadzący Komórkomanii