Co słychać u LG? Najpierw zerwali ze smartfonami, teraz zmieniają logo

Nowe logo LG ma się cechować "bardziej dynamicznym, młodzieńczym wyglądem".

LG żegna się ze starym logo (Cesc Maymo/Getty Images)
LG żegna się ze starym logo (Cesc Maymo/Getty Images)
Źródło zdjęć: © GETTY | Cesc Maymo
Miron Nurski

12.04.2023 18:15

W kwietniu 2021 LG ogłosiło całkowite zakończenie produkcji smartfonów. Niemal dokładnie dwa lata później firma ujawniła nową strategię i chęć "aktywnego komunikowania się z klientami ponad granicami pokoleniowymi i geograficznymi".

Nowe logo zostało uproszczone i spłaszczone, a użyta czerwień jest żywsza.

Stare i nowe logo LG
Stare i nowe logo LG© LG

LG postanowiło wykorzystać podobieństwo swojego logo do ludzkiej twarzy i przygotować animowane wariacje, które będą wykorzystywane w przestrzeni cyfrowej.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Nowa grafika ma się uśmiechać, kiwać, mrugać czy poruszać w rytm muzyki. Można oczekiwać, że tego typu animacje będą towarzyszyć m.in. uruchamianiu telewizorów i innych urządzeń.

W ramach nowej identyfikacji wizualnej, LG przygotowało także nową czcionkę, która będzie używana do przedstawiania sloganu "Life’s Good". W poszczególne znaki wkomponowano kształty inspirowane produktami LG.

Nowa czcionka LG
Nowa czcionka LG© LG

William Cho, dyrektor generalny LG Electronics, zapowiada, że "LG zamierza stać się marką kultową, która będzie przemawiać do konsumentów ze wszystkich pokoleń na całym świecie".

Miron Nurski, redaktor prowadzący Komórkomanii

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (9)