Google nabija się z iPhone'a 15 Pro. Przedpremierowa reklama Pixela 8

Google wierzy, że wszyscy będą mówić o "przełomowych funkcjach AI i przyciągającym wzrok wzornictwie" Pixela 8.

iPhone 15 Pro i Pixel 8 Pro
iPhone 15 Pro i Pixel 8 Pro
Źródło zdjęć: © Apple
Miron Nurski

29.09.2023 | aktual.: 01.02.2024 09:13

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Premierę serii Pixel 8 zaplanowano dopiero na 4 października, ale niemal tydzień przez tym wydarzeniem Google opublikował ponad 1,5-minutową reklamę.

To kolejny spot z serii #BestPhonesForever, stylizowany na rozmowę Pixela i iPhone'a. Smartfon Apple'a wyraża obawę, że premiera Google'a okaże się "bardziej innowacyjna", bo on sam ma tylko "inny przycisk wyciszania, >>dynamiczniejszą wyspę<< i nowy port ładowania".

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Według reklamy, iPhone 15 Pro boi się także porównań aparatu i możliwości sztucznej inteligencji.

Czy Pixel 8 Pro - zgodnie z przewidywaniami Google'a - faktycznie przyciągnie "wszelkiego rodzaju uwagę", a producent iPhone'ów ma powody do obaw? Cóż, według danych firmy analitycznej IDC, w 2022 roku Apple był drugim największym producentem smartfonów na świecie, a Pixeli sprzedało się zbyt mało, by Google w ogóle został uwzględniony w raporcie.

To co, Google? Do ośmiu razy sztuka?

smartfonygoogleiphone
Komentarze (5)