Huawei da ci 20 zł za pobranie apki ze sklepu AppGallery. Żal nie skorzystać
Jeśli masz telefon Huaweia i do tej pory nie skorzystałeś ze sklepu z aplikacjami AppGallery, firma daje ci dobry powód, by ten stan rzeczy zmienić.
07.11.2019 | aktual.: 07.11.2019 14:23
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
AppGallery to autorski sklep Huaweia z grami i aplikacjami, będący alternatywą dla Google Play.
Dotychczas Huawei nie przywiązywał do niego zbyt wielkiej wagi, ale teraz - gdy jego nowe smartfony zostały odcięte od usług Google'a - AppGallery jest jego ostatnią deską ratunku. Firma robi więc co może, by zachęcić programistów i użytkowników do zainteresowania się jego platformą.
Huawei: 20 zł za pobranie lub zaktualizowanie aplikacji przez AppGallery
Aby skorzystać z promocji wystarczy:
- otworzyć sklep AppGallery i zalogować się na swoje konto Huawei ID;
- pobrać lub zaktualizować jedną z aplikacji partnerów: Allegro, Audioteka, eSky, IPLA i Yanosik;
- na karcie aplikacji przejść do sekcji Prezenty;
- odebrać kod rabatowy o wartości 20 zł.
Kod należy wykorzystać do 31 grudnia.
20 zł można wykorzystać na zakupy w sklepie Huawei.pl
Huawei.pl został otwarty raptem kilka tygodni temu, więc firma piecze dwie pieczenie na jednym ogniu: promuje sklep z aplikacjami oraz sklep internetowy.
Kupon rabatowy obejmuje zakupy na kwotę minimum 21 zł. Ze swojej strony polecam przejrzeć ofertę akcesoriów. Najtańsze pokrowce można kupić już za 24,90 zł. Słuchawki za 29,90 zł. Kijek do selfie za 39,90 zł.
Dodatkowo wszystkie produkty objęte są darmową wysyłką. Po uwzględnieniu 20-złotowego rabatu można więc uzbroić się w przydatne akcesorium dosłownie za kilka złotych. Żal nie skorzystać.
Na tym działania Huaweia się nie kończą
Przed kilkoma tygodniami Huawei ogłosił, że zainwestuje miliard dolarów, by zachęcić deweloperów do budowania aplikacji bazujących na usługach Huawei Mobile Services i publikowania ich w AppGallery. Z tej kwoty 10 mln dolarów trafić ma do twórców z Polski.
Trzeba bowiem pamiętać, że sam brak Sklepu Play to dopiero początek problemów Huaweia. Niektóre zewnętrzne aplikacje bazują na rozwiązaniach Google'a (np. Mapach) i nie mogą działać prawidłowo bez Usług Google Play. Dlatego Huawei rozwija autorską platformę HMS.
Huawei kusi też wydawców znacznie korzystniejszymi warunkami publikowania aplikacji. Chińczycy oddają twórcom 85 proc. zysków z ich sprzedaży, podczas gdy w przypadku Sklepu Play i App Store'a jest to 70 proc.
Na razie promocja AppHallery i Huawei Mobile Services nieźle Chińczykom wychodzi. Firma co rusz chwali się nawiązaniem współpracy z kolejnymi dużymi deweloperami. Czy to jednak wystarczy, by przetrwać bez Google'a? Czas pokaże.