LG przekroczyło granicę i przeprasza. Seksistowska reklama smartfonu znika z TikToka

Miała być lekka i zabawna reklama LG G8X ThinQ na TikToku, wyszła niesmaczna i seksistowska wpadka.

LG przekroczyło granicę i przeprasza. Seksistowska reklama smartfonu znika z TikToka 1

Po schodach wchodzi młoda kobieta. Ma na sobie krótką spódnicę. Mija mężczyznę w podeszłym wieku, który wyciąga telefon i ukradkiem robi jej zdjęcia. Kiedy zszokowana kobieta chce sprawdzić zawartość smartfonu, widzi jedynie selfie jego właściciela. Nie zwróciła jednak uwagi na to, że telefon ma dwa ekrany i na drugi trafiły zdjęcia jej nóg. Tak LG miało reklamować smartfon G8X ThinQ wykorzystujący technologię Dual Screen.

Reklamę kierowano na platformę TikTok. Popularność platformy, który z końcem kwietnia została pobrana 2 mld razy, coraz skrzętniej próbują wykorzystać producenci i marketingowcy. Z różnym, jak widać, skutkiem. Jeszcze dziś rano na kanale TikTokowym LG Polska można było znaleźć szereg klipów ze starszym panem w roli głównej. Po publikacji tego materiału zniknęły. Zachowały się natomiast na koncie Sylwestra Wardęgi.

Wspomniana reklama dotycząca LG G8X została błyskawicznie zdjęta, ale w internecie nic nie ginie – co widać powyżej. W jej miejscu pojawiła się plansza z przeprosinami od producenta. Pokrywa się ona z oficjalnym oświadczeniem firmy.

LG Polska oświadcza, iż treść niedawno opublikowanego video na kanale Tik Tok była niezgodna ze standardami i polityką komunikacyjną LG Electronics. Film nie był wcześniej akceptowany przez zespół marketingu LG Polska i dlatego został usunięty z kanału marki. LG jako firma odpowiedzialna społecznie, nie miała intencji emitować kontentu niezgodnego z normami społecznymi, ani urazić kogokolwiek. Jeśli zaś tak się stało, z góry przepraszamy.

Ten sam komunikat znajdziemy m.in. na Twitterze.

Jak udało nam się ustalić, kampania ze starszym panem została anulowana "z powodów innych standardów komunikacji korporacyjnej".

Skontaktowaliśmy się z rzecznikiem LG Polska z prośbą o dodatkowe wyjaśnienia. - Kontent nie był akceptowany w dziale marketingu. To niestety wypadek bez akceptacji marki, ale bierzemy za to odpowiedzialność i przepraszamy. Nie odcinamy się jak niektóre marki. Czujemy odpowiedzialność i poprawiliśmy już wewnętrzne procedury – usłyszeliśmy w odpowiedzi.

Źródło artykułu: WP Komórkomania

Wybrane dla Ciebie

Korzystasz ze Spotify? Uważaj na te wiadomości
Korzystasz ze Spotify? Uważaj na te wiadomości
Zapomniałeś hasła do mObywatela? Oto prosty sposób, aby odzyskać dostęp do aplikacji
Zapomniałeś hasła do mObywatela? Oto prosty sposób, aby odzyskać dostęp do aplikacji
Jak będzie działało AI w iOS 18? Wyciekły plany Apple
Jak będzie działało AI w iOS 18? Wyciekły plany Apple
Edytowanie wysłanych SMS-ów? Testy nowej funkcji na Androidzie
Edytowanie wysłanych SMS-ów? Testy nowej funkcji na Androidzie
Czy można używać telefonu podczas burzy? Wyjaśniamy
Czy można używać telefonu podczas burzy? Wyjaśniamy
Jak ukryć swój numer? Prosty poradnik jak ustawić numer prywatny
Jak ukryć swój numer? Prosty poradnik jak ustawić numer prywatny
Premiera Sony Xperia 1 VI już wkrótce. Smartfon zaskoczy aparatem?
Premiera Sony Xperia 1 VI już wkrótce. Smartfon zaskoczy aparatem?
iPhone ze wsparciem AI? Apple blisko zawarcia umowy z OpenAI
iPhone ze wsparciem AI? Apple blisko zawarcia umowy z OpenAI
Tinder ma kłopoty? Młodsi użytkownicy wybierają inną aplikację
Tinder ma kłopoty? Młodsi użytkownicy wybierają inną aplikację
Microsoft uruchomi sklep z grami mobilnymi. Zagrozi Google Play i App Store?
Microsoft uruchomi sklep z grami mobilnymi. Zagrozi Google Play i App Store?
Przetestowali nowy procesor Apple. Oto wyniki wydajności Silicon M4
Przetestowali nowy procesor Apple. Oto wyniki wydajności Silicon M4
Nadchodzi oficjalna premiera serii Realme 12 5G. Ceny poznaliśmy już dziś
Nadchodzi oficjalna premiera serii Realme 12 5G. Ceny poznaliśmy już dziś