Electronic Arts postanowiło promować swoją grę Spore w niestandardowy sposób. Po raz pierwszy, nośnikiem reklamy będą fotokody QR. Kilka kampanii reklamowych uwzględniających kody 2D już się na świecie odbyło, w Europie będzie to jednak pierwsza kampania tego typu i na taką skalę.
Electronic Arts postanowiło promować swoją grę Spore w niestandardowy sposób. Po raz pierwszy, nośnikiem reklamy będą fotokody QR. Kilka kampanii reklamowych uwzględniających kody 2D już się na świecie odbyło, w Europie będzie to jednak pierwsza kampania tego typu i na taką skalę.
Plakaty reklamujące Spore złożone będą z ponad 2000 kodów QR, które wkomponowane są w grafikę postaci ze Spore. Cały plakat składa się więc z niewielkich kodów, możliwych do odczytania przez komórkę. Każdy kod jest jednocześnie linkiem prowadzącym do specjalnie przygotowanej witryny umożliwiającej zdobycie wielu ciekawych informacji odnośnie gry.
Plakaty będą na początek rozwieszane w Monachium, Hamburgu i Kolonii.
Źródło: mobile.kaywa.com