Netflix zamieni twój smartfon w prywatnego trenera. W sam raz na noworoczne postanowienia

Planowałeś w nowym roku zapisać się na siłownię? Być może nie będziesz musiał.

Netflix wprowadza nową funkcję (Mateusz Slodkowski/SOPA Images/LightRocket via Getty Images)
Netflix wprowadza nową funkcję (Mateusz Slodkowski/SOPA Images/LightRocket via Getty Images)
Źródło zdjęć: © GETTY | SOPA Images
Miron Nurski

22.12.2022 20:35

Netflix już dawno przestał być wyłącznie platformą do oglądania filmów i seriali. Dość wspomnieć, że od ponad roku na Netfliksie dostępne są niezłej jakości gry.

Teraz gigant VOD wziął się za branżę sportową, szykując małą konkurencję dla usługi Apple Fitness+.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Netflix wprowadza firmy treningowe Nike Training Club

Firmy Netflix i Nike podpisał porozumienie, na mocy którego firmy treningowe dostępne dotychczas wyłącznie w aplikacji Nike Training Club trafią na największą platformę VOD na świecie.

Pierwsza porcja filmów, składających się na ponad 30 godzin treningów, wyląduje w serwisie już 30 grudnia. Kolejne mają zostać dodane w 2023 roku.

Treningi prowadzone są przez "najlepszych certyfikowanych trenerów Nike". Na pierwszy ogień pójdą serie:

  • Kickstart Fitness with the Basics (13 odcinków);
  • Two Weeks to a Stronger Core (7 odcinków);
  • Fall in Love with Vinyasa Yoga (6 odcinków);
  • HIT & Strength with Tara (14 odcinków);
  • Feel-Good Fitness (6 odcinków).

Netflix zdradza póki co nieprecyzyjnie, że filmy będą dostępne w wielu krajach i 10 językach. Na razie nie wiadomo, czy wśród nich będzie polski.

Netflix po raz kolejny uderza w Apple'a

Netflix nie jest pierwszym gigantem technologicznym, który w ostatnim czasie zainteresował się domowymi treningami. Producent iPhone'ów od 2020 roku rozwija platformę Apple Fitness+.

Usługa Apple'a zawiera więcej treningów i zapewnia kompatybilność z Apple Watchami, ale jego nowy rywal wygrywa cenowo. Apple Fitness+ kosztuje 9,99 dol. miesięcznie, czyli dokładnie tyle, ile cały plan Netfliksa.

Wcześniej Netflix dodał do swojej biblioteki gry mobilne, które są są wolne od reklam i mikropłatności. Bardzo podobne założenia ma platforma Apple Arcade, ale - ponownie - to, co Apple sprzedaje jako dodatkową usługę, Neflix oferuje w ramach jednego planu.

Miron Nurski, redaktor prowadzący Komórkomanii

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)