Orange dla Firm wypada bardzo dobrze
Play ostatnio lubuje się w reklamie porównawczej. I prześwietla oferty, pokazując, jak dobrze wypada na tle innych. Bardzo ciekawie mu to wychodzi, nie powiem, a najwyraźniej jest też całkiem skuteczne, skoro aż około 40% osób migrujących ze swoim numerem do innego operatora - wybiera Play.
11.05.2009 | aktual.: 11.05.2009 17:30
Orange reklamę porównawczą dostało w prezencie. Od ostatniego źródła, które można by podejrzewać o przekłamania na korzyść Grupy TP - Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Play ostatnio lubuje się w reklamie porównawczej. I prześwietla oferty, pokazując, jak dobrze wypada na tle innych. Bardzo ciekawie mu to wychodzi, nie powiem, a najwyraźniej jest też całkiem skuteczne, skoro aż około 40% osób migrujących ze swoim numerem do innego operatora - wybiera Play.
Orange reklamę porównawczą dostało w prezencie. Od ostatniego źródła, które można by podejrzewać o przekłamania na korzyść Grupy TP - Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Urząd Komunikacji Elektronicznej przedstawił niedawno analizę cen usług telefonii mobilnej i kosztów korzystania z komórki w Polsce na tle innych krajów UE. Przeszła ona z trochę mniejszym echem niż nawet proste oferty dla klienta indywidualnego, ale firmy na pewno jej efekty zainteresowały. Bo właśnie oferty dla firm dotyczy analiza.
Na swoim blogu rzecznik Grupy TP przedstawił wykresy pokazujące ofertę biznesową sieci Orange na tle konkurencji. A wygląda, jak zwraca uwagę W. Jabczyński, bardzo ładnie:
Okazuje się, że Orange oferuje najniższe stawki za połączenia.
Dodatkowo dajemy najniższą cenę za transmisję danych
i jesteśmy zaraz za Play w kosztach sms oraz mms.
Ciekawe co - i kiedy - na to Play?
Źródło: Blog TP