Pierwsza reklama HTC z Robertem Downey Jrem opublikowana [wideo]
Jakiś czas temu świat obiegła informacja, że znany aktor, Robert Downey Jr, został nową twarzą firmy HTC. Już od kilku dni w serwisie YouTube pojawiają się kilkusekundowe klipy z hollywoodzką gwiazdą w roli głównej, lecz dopiero teraz okazuje się, że były one jedynie fragmentami dłuższej reklamy przygotowanej przez producenta.
15.08.2013 | aktual.: 15.08.2013 09:00
Jakiś czas temu świat obiegła informacja, że znany aktor, Robert Downey Jr, został nową twarzą firmy HTC. Już od kilku dni w serwisie YouTube pojawiają się kilkusekundowe klipy z hollywoodzką gwiazdą w roli głównej, lecz dopiero teraz okazuje się, że były one jedynie fragmentami dłuższej reklamy przygotowanej przez producenta.
Tajwański koncern przeznaczył na nową kampanię reklamową miliard dolarów, więc najwidoczniej pokłada w niej wielkie nadzieje. Pierwszy owoc współpracy odtwórcy roli Iron Mana z firmą HTC możecie obejrzeć poniżej.
Wideo, poza promowaniem kilku kluczowych cech najnowszych produktów Tajwańczyków, kręci się również wokół mniej lub bardziej kreatywnych rozwinięć akronimu HTC. W reklamie padają więc takie zwroty jak "Here's To Change", "Hipster Troll Carwash", "Hot Tea Catapult" czy też "Hold This Cat". Producent tym oto sposobem stara się nas przekonać, że HTC może być "tym, czym chcemy, by było".
[solr id="komorkomania-pl-175667" excerpt="0" image="0" words="20" _url="http://komorkomania.pl/3360,htc-one-max-phablet-z-6-calowym-ekranem-i-snapdragonem-800" _mphoto="king-kong-one-175667-225-176613a.jpg"][/solr][block src="solr" position="inside"]4258[/block]
Nie da się nie zauważyć, że start kampanii reklamowej pokrywa się z okresem oczekiwania na 6-calowy model HTC One Max, który powinniśmy zobaczyć już na początku września. Niewykluczone więc, że kolejne klipy skupiać się będą właśnie na promowaniu tego phabletu. Czy tego typu reklamy wystarczą, by urządzenie stało się hitem sprzedażowym? Podejrzewam, że wszystko zależeć będzie od tego, czy HTC One Max nie okaże się Horrendalną Tragedią Cenową.
Źródło: YouTube