Play: spokojnie, połączenia do BOK w abonamencie bez zmian
Całkiem niedawno, bo w środę 26. stycznia, rzecznik prasowy Play poinformował na swoim blogu o drobnej zmianie w cenniku sieci. Dotyczy ona zmiany cen połączeń z Biurem Obsługi Klienta w ofertach pre-paid Fioletowego Operatora. Mimo, że informacja wyglądała na dość jasną, w Internecie pojawiło się sporo spekulacji...
Na blogu rzecznika prasowego sieci Play przeczytać można było w środę komunikat o następującej treści:
Z początkiem marca cena za połączenie z BOK w ofertach pre-paid będzie wynosiła 1,5 zł.
Teoretycznie jest to zrozumiałe, wiele osób jednak miało wątpliwości odnośnie pozostawienia na dotychczasowym poziomie kosztów rozmów z Biurem Obsługi Klienta w ofertach abonamentowych. Częściowo wpłynął na to kształt komunikatu, w którym nie rozgraniczono kwestii podwyżki oraz cenników dla wszystkich ofert.
Marcin Gruszka zapewnia jednak, że dla tej grupy klientów nic się nie zmieni:
W nawiązaniu do spekulacji co do zmian cen połączeń do BOK chciałbym podkreślić, że nie planujemy takich zmian dla starych planów abonamentowych.
Rzecznik potwierdził też, że faktycznie, te dwie sprawy były niezbyt wyraźnie rozgraniczone i stąd wzięły się wątpliwości.
Użytkownicy oferty Play pozwolili sobie natomiast skomentować planowaną podwyżkę. Ogólnie mówiąc, uznali ją za lekko niestosowną w świetle tego, jaka jest jakość obsługi klienta przez BOK.
Warto w tym momencie chyba przypomnieć, że to właśnie jakość funkcjonowania Biura Obsługi Klienta bezapelacyjnie wygrała w głosowaniu na "Zgniłą Gruchę", przeprowadzonym przez rzecznika pod koniec ubiegłego roku. Sam Play też jest tej sytuacji najwyraźniej świadomy, bo wprowadził nawet system oceniania konsultantów...
Ale podwyżka i tak będzie.