Plus ma wielu niezadowolonych klientów

Strona głównaPlus ma wielu niezadowolonych klientów
23.09.2009 07:40
przenoszenie numeru
przenoszenie numeru
Kira Czarczyńska
Kira Czarczyńska

Są rankingi najlepiej przez klientów ocenianych operatorów - muszą więc też być takie, z których dowiadujemy się kto ma najwięcej niezadowolonych użytkowników. Tym razem chodzi co prawda tylko o wycinek działalności, bo o samo przenoszenie numerów pomiędzy sieciami.

Ale za to oceniał Urząd Komunikacji Elektronicznej. I Plus wypadł najgorzej...

Ale za to oceniał Urząd Komunikacji Elektronicznej. I Plus wypadł najgorzej...

Już od miesięcy UKE narzekał, że sposób przenoszenia numerów pozostawia wiele do życzenia. Było drogo, długo i ogólnie procedura kategorycznie zniechęcała do zmiany operatora z zachowaniem numeru telefonu. Stąd zmiany, które weszły w życie całkiem niedawno - w lipcu tego roku - a już zdążyły wywołać całkiem spore emocje.

Okazało się bowiem szybko, że zdaniem operatorów telekomunikacyjnych możliwość przeniesienia numeru w 24h to fikcja. Równie szybko sprawdziliśmy na własnej skórze, że rzeczywiście są z tym spore problemy. I stąd właśnie wzięła się kontrola UKE.

Kontrola nadal trwa i nie można nic konkretnego powiedzieć o jej końcowym wyniku, ale kilka rzeczy już wiadomo.

Już w sierpniu pierwsze kontrole dały ciekawy rezultat: Urząd Komunikacji Elektronicznej stwierdził, że trzech operatorów wypełnia swój obowiązek wobec swoich użytkowników i przenosi numer w ciągu 24 godzin. Dotyczylo to sieci ERA, Play i Orange. W zestawieniu zabrakło natomiast Plusa...

Jak przyznaje w tej chwili urząd, nadal największy problem jest właśnie z Plusem:

Spośród skarg, które docierają do UKE, najwięcej dotyczy Polkomtela - powiedziała Gazecie Prawnej A. Streżyńska, szefowa Urzędu. Dodała również, że chodzi głównie właśnie o przeciąganie terminów i tym samym zniechęcanie do zmiany operatora z zachowaniem numeru.

Urząd Komunikacji Elektronicznej ma zakończyć kontrole przenoszenia numerów w połowie października tego roku.

Źródło: Gazeta Prawna

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)