Pomysłowa kampania Nokii we współpracy z Tokyoplastic
Kampania "Music Almighty" Nokii ma już co prawda parę miesięcy na karku, ale mamy sobotę, dzień zwykle wolny o zapowiedzi. Poza tym fanów Tokyoplastic zainteresuje pewnie aktualizacja portfolio firmy o dwa spoty reklamowe muzycznych modeli Nokii 5310 XpressMusic oraz Nokii N78.
Kampania "Music Almighty" Nokii ma już co prawda parę miesięcy na karku, ale mamy sobotę, dzień zwykle wolny o zapowiedzi. Poza tym fanów Tokyoplastic zainteresuje pewnie aktualizacja portfolio firmy o dwa spoty reklamowe muzycznych modeli Nokii 5310 XpressMusic oraz Nokii N78.
Kampania opracowana przez Wieden + Kennedy London to jednen z najbardziej pomysłowych sposobów na przekonanie użytkowników do modelu muzycznych fińskiego producenta. Na równi z nią można postawić tylko pamiętną kampanię Jealous Computers.
A oto dwa spoty reklamowe:
Nokia Music Almighty
Lips vs Mindreader
Nokia Music Almighty - 2
Pop Princess vs DJ
Źródło: lukaszmacheta.com