Pomysłowa kampania Nokii we współpracy z Tokyoplastic
02.08.2008 09:30, aktual.: 02.08.2008 11:30
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Kampania "Music Almighty" Nokii ma już co prawda parę miesięcy na karku, ale mamy sobotę, dzień zwykle wolny o zapowiedzi. Poza tym fanów Tokyoplastic zainteresuje pewnie aktualizacja portfolio firmy o dwa spoty reklamowe muzycznych modeli Nokii 5310 XpressMusic oraz Nokii N78.
Kampania "Music Almighty" Nokii ma już co prawda parę miesięcy na karku, ale mamy sobotę, dzień zwykle wolny o zapowiedzi. Poza tym fanów Tokyoplastic zainteresuje pewnie aktualizacja portfolio firmy o dwa spoty reklamowe muzycznych modeli Nokii 5310 XpressMusic oraz Nokii N78.
Kampania opracowana przez Wieden + Kennedy London to jednen z najbardziej pomysłowych sposobów na przekonanie użytkowników do modelu muzycznych fińskiego producenta. Na równi z nią można postawić tylko pamiętną kampanię Jealous Computers.
A oto dwa spoty reklamowe:
Nokia Music Almighty
Lips vs Mindreader
Nokia Music Almighty - 2
Pop Princess vs DJ
Źródło: lukaszmacheta.com