Pomysłowa kampania Nokii we współpracy z Tokyoplastic

Pomysłowa kampania Nokii we współpracy z Tokyoplastic
Karolina Adamus

02.08.2008 09:30, aktual.: 02.08.2008 11:30

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Kampania "Music Almighty" Nokii ma już co prawda parę miesięcy na karku, ale mamy sobotę, dzień zwykle wolny o zapowiedzi. Poza tym fanów Tokyoplastic zainteresuje pewnie aktualizacja portfolio firmy o dwa spoty reklamowe muzycznych modeli Nokii 5310 XpressMusic oraz Nokii N78.

Kampania "Music Almighty" Nokii ma już co prawda parę miesięcy na karku, ale mamy sobotę, dzień zwykle wolny o zapowiedzi. Poza tym fanów Tokyoplastic zainteresuje pewnie aktualizacja portfolio firmy o dwa spoty reklamowe muzycznych modeli Nokii 5310 XpressMusic oraz Nokii N78.

Kampania opracowana przez Wieden + Kennedy London to jednen z najbardziej pomysłowych sposobów na przekonanie użytkowników do modelu muzycznych fińskiego producenta. Na równi z nią można postawić tylko pamiętną kampanię Jealous Computers.

A oto dwa spoty reklamowe:

Nokia Music Almighty

Lips vs Mindreader 

Nokia Music Almighty - 2

Pop Princess vs DJ 

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)