Samsung Galaxy S10: problemy z dostępnością. "Liczba zamówień przekroczyła nasze oczekiwania"
8 marca ruszyła regularna sprzedaż Galaxy S10. Tego dnia długo oczekiwane smartfony miały trafić do osób, które skorzystały z przedsprzedaży, ale nie dotyczy to wszystkich klientów.
08.03.2019 | aktual.: 08.03.2019 20:57
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Docierają do nas sygnały o problemach z dostępnością Galaxy S10. Sklepy mają wysyłać niektórym klientom maile z informacją, że zamówione przez nich telefony dotrą z opóźnieniem. Dotyczy to egzemplarzy zakupionych u różnych sprzedawców.
Samsung potwierdza: są problemy z dostępnością Galaxy S10
Skontaktowałem się z Olafem Krynickim, rzecznikiem prasowym Samsung Polska. Otrzymałem potwierdzenie, że faktycznie nie wszyscy klienci dostali smartfony na czas. Powód? "Liczba zamówień przekroczyła nasze oczekiwania".
Zamówienia mają być realizowane chronologicznie; im wcześniejszy zakup, tym szybsza wysyłka. Przypominam, że przedsprzedaż trwała od 20 lutego do 7 marca.
Prawdopodobnie skala problemu nie jest wielka i dotyczy on tylko niektórych wariantów. Wśród moich znajomych obyło się bez komplikacji; nawet kolega, który złożył zamówienie dopiero 7 marca, dostał już swój telefon.
Wiemy, że część sklepów przygotowała dla klientów rekompensatę. Media Expert - którego komentarz zamieszczam poniżej - oferuje bon zniżkowy o wartości 300 zł.
Dostałem zapewnienie, że słuchawek Galaxy Buds wystarczy dla wszystkich
W ramach przedsprzedażowej oferty, osoby, które zamówiły Galaxy S10 lub S10+, miały otrzymać bezprzewodowe słuchawki Galaxy Buds. Olaf Krynicki zapewnił mnie, że - mimo większego niż oczekiwanego zainteresowania - słuchawek nie zabraknie.
Według analityków, zainteresowanie Galaxy S10 w przedsprzedaży mogło być nawet o 40 proc. większe niż w przypadku Galaxy S9.