Szacun, Apple! Nowe reklamy iPhone'a 13 Pro są świetne
Do długiej listy reklam Apple'a, które ogląda się z przyjemnością, można dopisać jeszcze 3.
29.12.2021 | aktual.: 06.03.2024 22:16
iPhone 13 Pro promowany jest sloganem "Hollywood w twojej kieszeni". To tłumaczy podejście do nowej kampanii marketingowej.
Nowe reklamy iPhone'a 13 Pro nagrano... iPhone'em 13 Pro
Spoty stylizowane są na hollywoodzkie hity.
Pierwszy promuje Tryb filmowy, czyli funkcję cyfrowego rozmywania pierwszego lub drugiego planu.
Detectives | Cinematic mode | iPhone 13 Pro | Apple
W drugim Apple chwali się teleobiektywem, który pozwala na uzyskanie 3-krotnego przybliżenia optycznego.
Pavel | 3x optical zoom | iPhone 13 Pro | Apple
Trzeci skupiony jest na dobrej kondycji aparatu iPhone'a 13 Pro w trudniejszych warunkach oświetleniowych.
Basement | Advanced low light video | iPhone 13 Pro | Apple
Apple sięgnął po rodzaj reklam, które lubię najbardziej
Po pierwsze - reklamy jasno komunikują kluczowe funkcje telefonu.
Po drugie - Apple pokazuje faktyczne możliwości sprzętu, a nie tylko miłe dla oka wizualizacje.
Po trzecie - spoty są dość inspirujące i wyciągnąć z nich mogą nawet osoby, które już iPhone'a 13 Pro kupiły.
Apple słusznie zauważa, że zastosowane w nowym flagowcu rozwiązania mogą sprzyjać budowaniu narracji.
Rozmycie tła nie tylko sprawia, że wideo staje się milsze dla oka, ale i pozwala sterować wzrokiem widza, co pomaga opowiadać historię.
iPhone 13 Pro: Tryb filmowy / Cinematic Mode
Zoom w smartfonie to nie tylko możliwość fotografowania Pałacu Kultury z daleka. Długa ogniskowa ścieśnia kadr, co uatrakcyjnia portrety i nadaje im dramatyzmu.
A przy tym wszystkim nowe reklamy są po prostu pomysłowe i dobrze zrealizowane. Oby więcej takich kampanii promocyjnych.
Zobacz również:
[h4]Wybierz najlepszą technologię roku i wygraj 5 tys. złotych!Wejdź na [url=https://imperatory.wp.pl/strona-glowna]imperatory.wp.pl[/url] i zagłosuj.[/h4]