TikTok Now zmierza do Polski. To zupełnie nowa aplikacja

TikTok rusza z testami nowej usługi, mającej "promować autentyczność i spontaniczność". To odpowiedź na sukces aplikacji BeReal.

TikTok testuje zupełnie nową aplikację (Photo Illustration by Sheldon Cooper/SOPA Images/LightRocket via Getty Images)
TikTok testuje zupełnie nową aplikację (Photo Illustration by Sheldon Cooper/SOPA Images/LightRocket via Getty Images)
Źródło zdjęć: © GETTY, SOPA Images/LightRocket via Gett | SOPA Images
Miron Nurski

15.09.2022 | aktual.: 15.09.2022 20:10

Nowa usługa jest dla TikToka ważna, że dostała osobną aplikację. Z nowego formatu korzystać będzie można także z poziomu apki głównej.

Czym jest TikTok Now? Aplikacja powie ci, kiedy masz nagrać wideo

Dotychczas TikTok pozwalał na publikowanie filmów oraz zdjęć zrobionych w dowolnym momencie i pochodzących z dowolnych źródeł, co pozwalało na pełną i swobodną inscenizację treści. Nowa usługa wywraca ten proces do góry nogami.

W losowych porach dnia użytkownicy TikTok Now otrzymywać będą powiadomienia informujące o możliwości opublikowania treści. Od tego momentu będą mieli tylko 3 minuty na zrobienie zdjęcia lub nagranie 10-sekundowego wideo z użyciem przedniego oraz tylnego aparatu.

TikTok Now to nie tylko funkcja, ale i osobna aplikacja
TikTok Now to nie tylko funkcja, ale i osobna aplikacja© TikTok

Co w tym wszystkim najistotniejsze, TikTok Now nie pozwoli na publikację treści, które zostały przygotowane wcześniej treści. W całej zabawie chodzi o autentyczność i pokazywanie tego, co się faktycznie w danym momencie robi. Bez udawania i reżyserowania.

19 września TikTok Now trafi jako osobna aplikacja do sklepów Google Play oraz App Store. Od 20 września z nowej funkcji będzie można korzystać także z poziomu głównej apki.

TikTok Now to odpowiedź na fenomen apki BeReal. Instagram też ma chrapkę na autentyczność

BeReal to aplikacja, która powstała w 2020 r. jako autentyczna alternatywa dla Instagrama. Pomysł na publikację zdjęć w losowych porach dnia chwycił, bo apka zaczęła szybko zdobywać popularność i zbierać dobre opinie.

Jak widać, autentyczność stała się dla społecznościowych gigantów cenną walutą.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)