T-Mobile biznes - taniej i więcej możliwości

T-Mobile biznes - taniej i więcej możliwości01.02.2012 12:00
T-Mobile
T-Mobile
Mateusz Żołyniak

Od jutra (2 lutego br.) klienci biznesowi T-Mobile będą mogli skorzystać z nowych promocji Wiele możliwości w taryfach Nowa Firma. Oferowane w niej ceny abonamentów są niższe nawet o 40%, a przedsiębiorcy mają otrzymać duże pakiety minut do wszystkich sieci wraz z bezpiecznym dostępem do Internetu.

W ofercie będzie 7 taryf z pakietem od 100 do 3000 min w abonamencie od 23 do 260 zł netto. Bezpłatny Internet jest dostępny w 6 taryfach z pakietem danych do 2,5 GB, a za opłatą w wysokości 5 lub 10 zł netto można go rozszerzyć nawet do 5 GB. Dla klientów wysyłających często SMS-y lub MMS-y T-Mobile przygotował specjalny pakiet 1200 SMS-ów wymiennych na MMS-y w cenie 5 zł netto.

Rozpoczyna się również specjalna promocja 120% możliwości w taryfach Pakiet dla biznesu. Dla przedsiębiorców oznacza to zwiększenie pakietu wartościowego o 20%, który w całości może zostać wykorzystany na rozmowy krajowe i w roamingu oraz na wiadomości tekstowe i multimedialne.

W tej promocji będą oni mogli zyskać przez dwa lata nawet 1920 zł na usługi. W ramach wybranego pakietu, podobnie jak w promocji Wiele możliwości, otrzymają również bezpłatnie pakiet danych nawet do 2,5 GB z możliwością rozszerzenia go do 5 GB.

Wyróżniająca ofertę T-Mobile dla biznesu usługa Zawsze biznes, pozwalająca na bezpłatne i nielimitowane rozmowy z Polski ze wszystkimi numerami T-Mobile, zarówno w kraju, jak i na świecie, jest wliczona w abonament w trzech najwyższych taryfach. W pozostałych można ją dokupić za 10 lub 15 zł netto.

Dla klientów biznesowych przenoszących numer od innego operatora T-Mobile przygotował specjalny upust na abonament w wysokości 10% przez dwa lata. W ofercie mają się też pojawić nowe smartfony w cenie 1 zł netto (w wyższych abonamentach), w tym Nokia Lumia 800 oraz Prada 3.0 LG.

Nową promocję w ofertach dla firm należy ocenić na plus, ale niestety to małe pocieszenie dla klientów indywidualnych. T-Mobile, podobnie jak Erze, bardziej zależy na klientach biznesowych. Szkoda, bo operator ma całkiem sporo do zaoferowania.

Źródło: informacja prasowa

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)