#wSkrócie: launcher Microsoftu na Androida i nowe statystyki rynku tabletów
Dziewczyna z tabletem
30.10.2015 15:40, aktual.: 30.10.2015 18:39
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Microsoft rusza z przedsprzedażą swojej nowej opaski w Europie, a Apple udostępnia publiczną betę systemu iOS 9.2.
- Xperia Z5 i Z5 Compact z ważną aktualizacją. Jak donosi XperiaBlog, oprogramowanie o oznaczeniu 32.0.A.6.152 łata lukę zwaną jako Stagefright, przez którą ok. 950 mln smartfonów z Androidem było podatnych na atak.
- Launcher Microsoftu na Androida już w Google Play. Arrow Launcher powstał w ramach inicjatywy Microsoft Garage, dzięki której pracownicy firmy mogą rozwijać własne projekty. Program automatycznie podsuwa użytkownikowi najczęściej używane aplikacje, a także ułatwia odnajdywanie kontaktów i tworzenie notatek oraz przypomnień. Zainteresowanych odsyłam do Sklepu Play.
- Publiczna beta systemu iOS 9.2 już jest. Jedną z najważniejszych nowości jest obsługa rozszerzeń przez przeglądarkę Safari działającą w trybie View Controller, który wykorzystywany jest w aplikacjach firm trzecich. Aby zainstalować nową wersję systemu na kompatybilnym urządzeniu wystarczy udać się tutaj i zapisać się do programu beta.
- Nowy Microsoft Band już w przedsprzedaży. Zamówienia można składać m.in. w brytyjskim Amazonie, który oferuje wysyłkę do Polski. Cena akcesorium to 199 funtów (ok. 1180 zł), a regularna sprzedaż wystartuje 19 listopada. O samej opasce poczytacie w tym wpisie.
- Jak wytrzymałe są etui Gresso Slider do iPhone'ów 6/6s? Pokaz możliwości można zobaczyć na przygotowanym przez producenta filmie promocyjnym. Robi wrażenie.
- Jak obecnie wygląda rynek tabletów? Nową porcję statystyk opublikował IDC. Wynika z nich, że w trzecim kwartale najwięcej tabletów (9,9 mln) dostarczył Apple, a po piętach depcze mu Samsung (8 mln). Cała konkurencja została daleko w tyle, a podium zamyka Lenovo z 3,1 mln dostarczonych urządzeń. Warto odnotować, że niemal wszyscy odnotowują spadające wyniki, a łącznie od lipca do września na rynek trafiło o 12,6% mniej tabletów niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.