#wSkrócie: Samsung Galaxy A8s i Huawei nova 4 z datami prezentacji oraz zapowiedź vivo NEX 2

#wSkrócie: Samsung Galaxy A8s i Huawei nova 4 z datami prezentacji oraz zapowiedź vivo NEX 2

Samsung Galaxy A8s na materiale promocyjnym
Samsung Galaxy A8s na materiale promocyjnym
Źródło zdjęć: © Weibo
Mateusz Żołyniak
03.12.2018 17:26, aktualizacja: 03.12.2018 18:55
  1. Data prezentacji Samsung Galaxy A8s

Samsung na chińskim serwisie mikroblogowym Weibo zamieścił materiał promocyjny, który informuje, że Galaxy A8s zostanie zaprezentowany już 10 grudnia 2018 roku.

Samsung Galaxy A8s - materiał promocyjny
Samsung Galaxy A8s - materiał promocyjny© Weibo

Więcej na temat pierwszego smartfonu giganta z ekranem Infinity-O z dziurką na przedni aparat dowiecie się z tego i tego wpisu.

  1. Huawei nova 4 również z datą prezentacji

Huawei wskazał z kolei na Weibo, że na jego odpowiedź na Galaxy A8s trzeba będzie poczekać tydzień. Model nova 4 z ekranem z dziurką na aparat ma zostać oficjalnie zaprezentowany 17 grudnia 2018 roku.

Huawei nova 4 - materiał promocyjny
Huawei nova 4 - materiał promocyjny© Weibo
  1. Samsung z modemem 5G potwierdzony

Koreańczycy wydali oficjalne oświadczenie, które dotyczy współpracy z amerykańską siecią Verizon Wireless. Ma ona zaowocować wprowadzeniem do sprzedaży w pierwszej połowie 2019 roku smartfonu obsługującego łączność 5G. W urządzeniu wykorzystany ma być modem Snapdragon X50 5G, ale to jedyne konkrety ujawnione na jego temat.

  1. Flagowy sklep Huaweia w Warszawie

Polski oddział chińskiego giganta pochwalił się, że 15 grudnia 2018 roku w Warszawie otwarty zostanie pierwszy flagowy sklep Huaweia w Europie Środkowo-Wschodniej, który będzie mieścił się w CH Arkadia.

Flagowy salon Huaweia w Warszawie
Flagowy salon Huaweia w Warszawie© Huawei

Otwarcie sklepu ma być celebrowane przez dwa dni (15 i 16 grudnia), a jego częścią ma być spotkanie z Anną Lewandowską i Sarsą. Użytkownicy w tym czasie mają mieć możliwość zakupu wybranych urządzeń (smartfony, tablety, laptopy czy akcesoria) w promocyjnych cenach.

Huawei:

[b]Huawei Warszawa – sklep jako miejsce kontaktu z marką[/b]Huawei Warszawa to pierwszy flagowy sklep Huawei w Europie Środkowo-Wschodniej i drugi w Europie po Mediolanie. Sklep ma być nie tylko miejscem sprzedaży, ale także przestrzenią, gdzie prezentowane będą nowości marki. Odwiedzający będą mogli je przetestować jako jedni z pierwszych w Polsce i osobiście przekonać się o użyteczności najbardziej innowacyjnych technologii.

W wygodnej i przyjaznej przestrzeni, będą mogli porozmawiać z ekspertami Huawei i sprawdzić osobiście, jak sztuczna inteligencja w procesorze telefonu może pomóc np. w wykonaniu doskonałej fotografii, niezależnie od umiejętności fotografującego i warunków zewnętrznych.

Klientów obsługiwać będzie 12 specjalistów sprzedaży, posiadających dogłębną wiedzę o produktach i ofercie. Na miejscu świadczone będą także usługi serwisowe – 6 dodatkowych osób będzie odpowiadać na wszystkie potrzeby klientów związane z serwisowaniem urządzeń. Sklep zlokalizowany jest na parterze centrum handlowego, w pasażu „Canaletto”, a jego powierzchnia wynosi 227 m². Podłużny kształt lokalu pozwolił zaaranżować trzy strefy dedykowane różnym aktywnościom – strefa frontowa jest miejscem ekspozycji flagowych produktów, strefa centralna przeznaczona jest do organizacji eventów i prezentacji produktowych, a trzecia strefa – strefa consierge – prezentuje całe portfolio Huawei i jest miejscem obsługi klienta, zarówno tej sprzedażowej, jak i serwisowej.

[b]Huawei Warszawa – wyjątkowy design i multimedialna prezentacja produktów[/b]Huawei Warszawa został zaprojektowany przez brytyjską firmę TRO, jedną z najbardziej prestiżowych firm specjalizujących się w tworzeniu przestrzeni wystawowych. Wystrój sklepu podąża za najnowszymi trendami, łącząc wysokiej jakości materiały, takie jak jasny kamień i drewno dębowe oraz bambusowe, z nowoczesną technologią.

W ściany sklepu wmontowane zostały multimedialne ekrany – jedna ze ścian wideo składa się z aż 20 55-calowych monitorów bezszwowych w układzie 4x5, które pozwalają osiągnąć efekt dużego jednolitego ekranu. Dwie pozostałe video walls mają rozmiary: 6 monitorów w układzie 3x2 i 4 monitory w układzie 2x2.

W blatach stołów ekspozycyjnych znajdują się nowoczesne ekrany dotykowe, które pozwalają na interaktywne poznawanie specyfikacji prezentowanego produktu – informują też o jego cenie. Duży stół ekspozycyjny w centralnej części sklepu również oparty jest na technologii digital signage, dzięki której klient może interaktywnie poznawać portfolio Huawei.

Wszystkimi rozwiązaniami technologicznymi w sklepie można zarządzać zdalnie z dowolnego miejsca przez internet. Technologie zastosowane w warszawskim sklepie będą benchmarkiem dla kolejnych salonów powstających w naszej części Europy.

W każdym flagowym sklepie Huawei znajduje się element symbolizujący mariaż kultury chińskiej z kulturą lokalną. W przypadku Huawei Warszawa tym elementem jest ikona Syreny, w której kształt zaszyta została cyfra 8, uważana przez Chińczyków za cyfrę przynoszącą szczęście.

  1. vivo zapowiada NEX-a 2

Na oficjalnej stronie vivo pojawiła się już dedykowana zakładka dla modelu NEX 2. Dostępne tam materiały promocyjne potwierdzają, że smartfon będzie miał dwa ekrany oraz potrójny aparat. Zdjęcia nowości vivo można znaleźć tutaj.

Vivo Nex 2 Official Teaser

Ostatnie przecieki z Weibo mówią, że vivo NEX 2 będzie dostępny z 10 GB pamięci RAM i 256 GB pamięci wbudowanej.

  1. Świąteczna promocja Sony Mobile

Polski oddział Sony Mobile poinformował o starcie świątecznej promocji w salonach Orange, która potrwa od 3 do 31 grudnia 2018. Dzięki niej użytkownicy mogą kupić za 3999 zł zestaw złożony z:

  • Sony Xperia XZ3 (oficjalna cena: 3399 zł);
  • Sony WH-1000XM3 (oficjalna cena: 1699 zł).

Dodam, że nowa wersja słuchawek wyróżnia się poprawionym systemem redukcji hałasu, który bazuje na dedykowanym procesorze QN1 HD. Funkcja Adaptive Sound Control ma do tego dopasowywać poziom tłumienia hałasu do otoczenia użytkownika.

  1. Sony pracuje nad smartfonem z przezroczystym ekranem?

Letsgodigital dotarł do wniosku patentowego firmy Sony, który dotyczy smartfonu wyposażonego w przezroczysty ekran. Co ciekawe, zakłada on stworzenie urządzenia, które można obsługiwać z dwóch stron - z przodu i z tyłu wyświetlane mają być inne treści.

Ilustracja do wniosku patentowego Sony
Ilustracja do wniosku patentowego Sony© letsgodigital

Przypomnę, że w przeszłości firma Sony (jeszcze pod marką Sony Ericsson) wprowadziła już telefon z przezroczystym ekranem. Xperię Pureness była luksusowym produktem, który nie zdobył zbyt dużej popularności.

  1. 25 osób z szansą na zdobycie Mi MIX-a 3

Firma Xiaomi rozpoczęła nową edycję programu Mi Explorers - od 3 do 9 grudnia 2018 roku zbierane będą zgłoszenia od fanów marki. 25 szczęśliwców z całego świata po wykonaniu serii zadań otrzymać ma Mi MIX- 3. Więcej szczegółów można znaleźć na tej stronie.

  1. Rebtel kończy działalność w Polsce

Firma Rebtel Poland, która oferowała dostęp do Rebtel SIM, poinformowała o zakończeniu działalności na polskim rynku. Nowe zgłoszenia nie są już przyjmowane, a dotychczasowi użytkownicy mieli zostać poinformowani o zaistniałej sytuacji.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)