Z logo Androida dzieje się coś dziwnego. Google potwierdza, że szykują się zmiany
Google przymierza się zmiany logo Androida, ale robi to w sposób wyjątkowo nieśmiały.
Osoby, które śledzą działalność Google'a w sieci (i poza nią), mogły zauważyć, że w ostatnich miesiącach nie jest specjalnie konsekwentna.
Na początku roku Google zaczął używać grafik, które wyglądają jak nowe logo Androida, ale robi to w sposób wyjątkowo wybiórczy.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Google potwierdza: nowe logo Androida to początek większych zmian
Oficjalny kanał Androida na YouTubie został ostatnio zalany filmami promocyjnymi, na których widać przeprojektowane logo. Składa się ono z trójwymiarowej głowy robota, zupełnie nowej czcionki i - po raz pierwszy - nazwą zapisaną od dużej litery. Dość absurdalne jest jednak to, że w samej profilówce kanału wciąż widnieje stare logo 2D z 2019 roku.
Nie jest tak, że nowe logo zostało wprowadzone z dnia na dzień i nie było jeszcze czasu na podmianę we wszystkich miejscach. Pierwsze przypadki jego użycia można było dostrzec już w styczniu, gdy na stronie Google'a pojawiła się taka grafika:
Tymczasem serwis 9to5Google opublikował oświadczenie Google'a, który potwierdza zmianę identyfikacji wizualnej. Ta ma być jednak wprowadzana stopniowo.
Prezentujemy pewne elementy naszej nowej identyfikacji marki na różnych powierzchniach, w tym na naszym stoisku na targach CES z początku tego roku oraz w innych materiałach kampanii, takich jak reklamy cyfrowe i banerowe. W najbliższych miesiącach będziemy mieli do pokazania więcej.
Spekuluje się, że pełna zmiana logo oraz innych elementów graficznych towarzyszyć będzie premierze Androida 14, która ma się odbyć w sierpniu.
Miron Nurski, redaktor prowadzący Komórkomanii