Xiaomi Mi 9 Explorer Edition
Xiaomi Mi 9 Explorer Edition
Mateusz Żołyniak

  1. OPPO Reno nadchodzi

Brian Shen na serwisie mikroblogowym Weibo zdradził, że OPPO wprowadzi niebawem linię produktów o nazwie Reno. Wiceszef chińskiej firmy nie ujawnił szczegółów na jej temat, ale serwis DroidHolic dotarł do promocyjnego nagrania, które wskazuje, że chodzi o fotograficzny sprzęt.

OPPO wprowadza markę Reno
OPPO wprowadza markę Reno© Weibo

Pierwszy model z linii Reno ma być wyposażony w potrójny aparat z:

  • sensorem 48 Mpix (Sony IMX586)
  • modułem z szerokokątnym obiektywem;
  • modułem z teleskopowym obiektywem.

Rozwiązanie to wyposażone ma być do tego w autorski system optycznej stabilizacji obrazu, a cały system umożliwić ma korzystanie z funkcji 10-krotnego przybliżania (względem aparatu szerokokątnego) bez wyraźnej straty na jakości.

OPPO RENO OFFICIAL Promo Look!!!

OPPO Reno ma zostać zaprezentowany 10 kwietnia. Sprzęt w pierwszej kolejności pojawi się w sprzedaży w Chinach.

  1. Redmi 7 już 18 marca

Firma Xiaomi na Weibo zamieściła materiał promocyjny dotyczący modelu Redmi 7, co zauważył DroidShout. Grafika nie tylko potwierdza wygląd urządzenia, ale i zdradza, że zostanie ono zaprezentowane oficjalnie już 18 marca.

Redmi 7
Redmi 7
  1. Xiaomi Mi 9 Explorer Edition w tańszej wersji

Wang Teng (Product Director w Xiaomi) zdradził, że niebawem (pod koniec marca) na chińskim rynku pojawi się tańszy wariant modelu Xiaomi Mi 9 Explorer Edition ze stylizowanym tyłem, o czym doniósł MyDrivers. Wersja ta ma mieć 8 GB RAM-u i 256 GB pamięci wbudowanej, a jej cena wyniesie 3599 juanów (ok. 2050 zł).

Nie wiadomo póki co czy model ten trafi również do Europy.

  1. Ekran główny Black Sharka 2 na zdjęciu

Lin Bin (współzałożyciel Xiaomi) zamieścił z kolei na Weibo zrzut ekranu, który przedstawia ekran główny Black Sharka 2. Nowy gamingowy smartfon Xiaomi ma zmodyfikowaną nakładkę MIUI, który przygotowano z myślą graczach.

Interfejs Xiaomi Black Sharka 2
Interfejs Xiaomi Black Sharka 2© Weibo
  1. vivo S1 z nietypowym wysuwanym aparatem

Na Weibo pojawiło się zdjęcie, na którym przedstawiony ma być model vivo S1. Urządzenie to wyróżnia się nietypowym wysuwanym aparatem przednim - jest to dość spory moduł wyposażony w diodę doświetlającą, który znacznie różni się od rozwiązania z modeli linii NEX.

vivo S1
vivo S1© Weibo

vivo S1 może zostać zaprezentowany 19 marca, na konferencji, na której ujawniony zostanie również model X27.

  1. Rozstrzygnięcie #PMChallenge OnePlusa

#PMChallenge, w którym użytkownicy mieli wymyślać przełomowe funkcje dla smartfonów OnePlusa, został rozstrzygnięty. Chińczycy na swoim forum ogłosili, że jego zwycięzca jest @Its.Leandroo, który zaproponował ulepszoną wersję nakładki OxygenOS. Jego pracę można sprawdzić tutaj.

  1. Wyniki Huaweia na polskim rynku

Polski oddział Huaweia pochwalił się wynikami na polskim rynku smartfonów w 2018 roku, który według badania GfK Polonia okazał się dla firmy bardzo udany.

Huawei:

Udział Huawei w polskim rynku smartfonów, pod względem liczby sprzedanych urządzeń, wzrósł w 2018 roku do 29,5% z 21,8% rok wcześniej. Szczególnie znaczący wzrost firma zanotowała w segmencie premium – udział smartfonów Huawei na półce powyżej 600 euro skoczył w ostatnim roku do 16,5% z 4,2%, jak wynika z danych GfK Polonia.

Pod względem wartości sprzedanych urządzeń, udział Huawei wzrósł w 2018 roku do 27,0%, w porównaniu do 19,4% w 2017 roku. Wartościowe ujęcie sprzedaży smartfonów z segmentu ponad 600 euro wzrosło - do 14,8% z 3,7% rok wcześniej.

„To dla nas niezwykle ważne, że notujemy mocny wzrost nie tylko w ujęciu liczbowym, ale też pod względem wartości. To dowód, że Polacy chętnie sięgają po nasze flagowce, najdroższe, ale też najbardziej zaawansowane urządzenia z półki premium. Za tym wynikiem stoją dwa ostatnie flagowe modele, Mate20 Pro i P20 Pro. Już za dwa tygodnie mamy globalną premierę nowej serii P30, która pozwala nam liczyć na jeszcze lepszy wynik w tym roku” – powiedział Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei Consumer Business Group w Polsce.

Poza półką premium, w 2018 Huawei cieszył się także niezwykle wysokim udziałem w segmencie smartfonów kosztujących 300-400 euro. Firma zagarnęła aż 41,5% z tej części rynku, w porównaniu do 30,3% rok wcześniej (ujęcie ilościowe). Udział wartościowy wzrósł do 41,6% z 30,9% przed rokiem.

Źródło artykułu:WP Komórkomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (3)

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.