Plus wprowadza nowe opcje serwisowe: Urządzenia SIM oraz Urządzenia Premium

Plus wprowadza nowe opcje serwisowe: Urządzenia SIM oraz Urządzenia Premium

Plus wprowadza nowe opcje serwisowe: Urządzenia SIM oraz Urządzenia Premium
Marcin Watemborski
02.12.2020 18:03, aktualizacja: 02.12.2020 19:46

Firma Polkomtel, operator sieci Plus, poinformowała o wprowadzeniu nowych usług dla swoich klientów. Serwis Urządzenia SIM jest przeznaczony dla telefonów używanych, natomiast Serwis Urządzenia Premium dla nowych. Oba gwarantują naprawę wszystkich uszkodzeń mechanicznych oraz skutków zalania.

Komu nigdy nie zdarzyło się uszkodzić swojego telefonu lub go zalać, niech pierwszy rzuci kamieniem. Bądźmy szczerzy – każdemu się to zdarzyło. Plus zwraca uwagę, że większości z nas zdarzyło się to w pierwszych 10 tygodniach od zakupu, a aż 40 proc. użytkowników nie decyduje się na naprawę smartfona ze względu na jej koszt i korzysta z uszkodzonego urządzenia.

Dwie nowe usługi serwisowe są odpowiedzią na potrzeby klientów. Serwis Urządzeń SIM jest kierowany do posiadaczy urządzeń niekoniecznie pochodzących z sieci Plus, którzy są klientami tejże. Jeśli chcecie zadbać o bezpieczeństwo waszych smartfonów, możecie to zrobić bez dodatkowych opłat w wybranych ofertach na okres 24 m-cy przy abonamencie od 40 złotych miesięcznie.

Serwis Urządzenia Premium to wyższa klasa usługi

Zapewnia on naprawę uszkodzeń mechanicznych, priorytetowe naprawy oraz oferuje bezpłatne urządzenie zastępcze. Ta usługa jest dostępna w chwili zakupu sprzętu na raty w Plusie w ramach specjalnego planu z abonamentem w wysokości 20 złotych miesięcznie.

W ramach tego planu można wykonać 1 naprawę rocznie, której koszt wynosi równowartość ceny telefonu. Jeśli serwis poinformuje o braku możliwości naprawy urządzenia w przeciągu 7 dni, można wymienić smartfona na nowy egzemplarz.

Ochroną serwisową można objąć nie tylko smartfony, ale również tablety, smartwatche, laptopy i telewizory. Plus zwraca uwagę na to, że zostaną one naprawione bez względu na to, w jaki sposób doszło do uszkodzenia. W przypadku obu usług naprawą lub wymianą objęte są: wyświetlacze, obudowy, przyciski i aparaty, jednak tylko w opcji Premium może zostać wymienione całe urządzenie. Serwis podejmie się naprawy uszkodzeń powstałych w wyniku zalania, na reszta napraw jest wykonywana w autoryzowanych serwisach, dzięki czemu zostaje zachowana gwarancja producenta.

Więcej informacji znajdziecie na stronie Plusa.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)