"Nijakość" iPhone'ów ma napędzić sprzedaż Samsungów Galaxy S10

"Nijakość" iPhone'ów ma napędzić sprzedaż Samsungów Galaxy S1008.03.2019 11:24
Samsung Galaxy S10
Redakcja Komórkomanii

Nowe doniesienia dotyczące Galaxy S10 wskazują, że flagowce Samsunga cieszą się większym zainteresowaniem niż początkowo zakładali analitycy. Zasługa w tym... smartfonów Apple'a.

Samsungi Galaxy S10 bardziej popularne niż zakładano

Ming-Chi Kuo, który znany jest trafnych przewidywań dotyczących planów Apple'a i sprzedaży iPhone'ów, przygotował teraz nowy raport dotyczący flagowców Samsunga, o czym donosi serwis MacRumors. Wskazuje on, że modele z linii Galaxy S10 cieszą się sporym zainteresowaniem.

Analityk z firmy TF International Securities zauważył, że topowe nowości Samsunga mogą rozejść się w 40-45 mln egzemplarzy. Przewidywania są więc wyraźnie lepsze niż zakładał początkowo - pierwsze analizy mówiły o 30-35 mln sprzedanych sztuk.

Wyliczenia te bazować mają na wyraźnie wyższym zainteresowaniu modelami w przedsprzedaży - skok o 30-40 proc. względem urządzeń z linii Galaxy S9. Ming-Chi Kuo wskazuje ponadto, że 85 proc. sprzedaży całej nowej serii Galaxy S stanowić mają droższe modele S10 i S10+. Wpływ mogą mieć jednak na to prezenty dokładane w przedsprzedaży, więc niewykluczone, że S10e stanie się popularniejszy w kolejnych tygodniach.

Dobra sprzedaży Samsungów Galaxy S10 także dzięki nijakości iPhone'ów

Większe popularność modeli Galaxy S10 na tle ubiegłorocznej linii S9 wynika ze wzrostu zainteresowania topowymi produktami, który obserwowany ma być w ostatnim czasie, ale nie jest to jedyny powód.

Galaxy S10e, S10 oraz S10+
Galaxy S10e, S10 oraz S10+

Ming-Chi Kuo twierdzi, że flagowce Samsunga wybierane są przez wielu użytkowników, którym nie spodobał się mały przeskok technologiczny między iPhone'em X a nowszymi modelami XS i XS Max. Smartfony giganta z Korei Południowej mają być odbierane jako produkty świeższe. Zasługa w tym m.in.:

  • nowych ekranów ze zintegrowanymi czytnikami linii papilarnych;
  • potrójnych aparatów głównych z nowymi funkcjami fotograficznymi;
  • dodania funkcji dwukierunkowego ładowania bezprzewodowego.

Galaxy S10 i S10+ mają być postrzegane jako bardziej atrakcyjne produkty niż nowe iPhone'y, co dotyczyć ma w szczególności wielkiego rynku chińskiego. Lepsza niż oczekiwano sprzedaż flagowców Samsunga w Państwie Środka ma wyraźnie wpłynąć na wyniki finansowe firmy.

Innowacyjne dodatki w smartfonach miały dodatkowo przekonać wielu użytkowników poprzednich modeli z linii Galaxy S do przesiadki na nowy sprzęt. Do tego zachęcały też zresztą atrakcyjne programy wymiany.

Ming-Chi Kuo przewiduje, że nowości we flagowcach Samsunga sprawią, że Apple w iPhone'ach na 2019 rok niemal na pewno wprowadzi potrójne aparaty główne. Te na rynek trafią jednak dopiero w drugiej połowie roku.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.