#wSkrócie: smartfony bez abonamentu w T-Mobile, duże przejęcie Samsunga i patent na ukrycie otworu w ekranie

#wSkrócie: smartfony bez abonamentu w T-Mobile, duże przejęcie Samsunga i patent na ukrycie otworu w ekranie28.01.2019 17:28
Dorota Wellman reklamuje nową ofertę T-Mobile

Tydzień zaczęliśmy od premiery Galaxy M10 i M20 oraz zapowiedzi nowości w Androidzie i Asystencie, bazujących na rozpoznawaniu twarzy. Ponadto Mateusz podzielił się z Wami swoimi ulubionymi grami wyścigowymi. Oto skrót pozostałych najważniejszych informacji dnia.

  1. Smartfony bez abonamentu w T-Mobile

Operator informuje, że począwszy od 28 stycznia wybrane smartfony będzie można kupić bez abonamentu. T-Mobile oferuje ponadto 10- oraz 20-miesięczny system rat 0 proc.

Teraz w T-Mobile smartfony bez abonamentu i na raty 0%.

Na razie oferta bezabonamentowa obejmuje 14 smartfonów oraz... telewizor.

Ceny nie należą do najniższych na rynku, ale niektóre wypadają lepiej niż u oficjalnych partnerów, a to już coś. Sporym atutem oferty jest też wspomniany system ratalny. T-Mobile chwali się jednak przede wszystkim profesjonalną obsługą klienta.

  1. Niedziałające przypomnienia Asystenta to problem globalny

Kilka dni temu pisałem o przypomnieniach, które nie działają prawidłowo użytkownikom polskiego Asystenta (w tym mi). Jak zauważył serwis Android Police, takie same problemy zgłaszają użytkownicy anglojęzycznej wersji, więc to nie nasz rodzimy oddział nawalił.

Wspomniany serwis radzi powrócić do starszej wersji aplikacji, ale u mnie to nie pomogło. Trzeba więc czekać, aż Google upora się z problemem.

  1. Nadchodzi Redmi X z ekranowym czytnikiem linii papilarnych?

Serwis Playfuldroid opublikował grafikę, która ma zapowiadać nowy telefon należącej do Xiaomi marki Redmi. Wskazuje ona na datę premiery (15 lutego) oraz czytnik linii papilarnych w ekranie.

Zapowiedź Redmi X?
Zapowiedź Redmi X?

Warto jednak odnotować, że grafika nie została jeszcze opublikowana na oficjalnym profilu Redmi na Weibo, więc nie można wykluczyć, że to tylko radosna twórczość internautów.

  1. Galaxy S10 z szybszym bezprzewodowym ładowaniem?

Do bazy Federalnej Komisji Łączności USA trafiła bezprzewodowa ładowarka Samsung EP-P5200. Z zamieszczonych na stronie amerykańskiego regulatora danych wynika, że będzie to akcesorium o mocy ok. 15 W.

Dla porównania obecne ładowarki Samsunga mają moc 9 W. Wygląda więc na to, że firma szykuje szybsze akcesorium z myślą o Galaxy S10.

  1. Samsung przejmie firmę fotograficzną Corephotonics?

Jak donosi serwis Globes, Samsung prowadzi zaawansowane rozmowy na temat przejęcia izraelskiej firmy Corephotonics. Kwota transakcji ma opiewać na 150 milionów dolarów.

Corephotonics to założona w 2012 roku firma, która zajmuje się opracowywaniem rozwiązań fotograficznych. To właśnie ona zaprojektowała peryskopowy moduł aparatu z 5-krotnym zoomem, który w ubiegłym roku został zaprezentowany przez OPPO. Izraelczycy pochwalili się także potrójnym aparatem mającym zapewnić 25-krotny zoom bez wyraźnej straty jakości.

  1. Samsung stawia na ekologiczne materiały

Samsung ogłosił, że począwszy od pierwszej połowy 2019 roku zmienia sposób pakowania swoich smartfonów, akcesoriów i urządzeń domowych. Wszystkie używane materiały mają być przyjazne środowisku lub/i pochodzić z recyklingu.

Firma zapowiedziała także przeprojektowanie ładowarek. Połyskujące tworzywo ma zostać zastapione matowym, co zniesie konieczność zabezpieczania ich z użyciem plastikowej folii.

  1. LG Mobile znika z filipińskiego rynku

Serwis Revü donosi, że dział filipiński oddział LG Mobile. Oznacza to, że mieszkańcy tego kraju nie będą już mogli kupować smartfonów LG z oficjalnej dystrybucji.

  1. Pomysł OPPO na ukrycie otworu w ekranie

Jak zauważył serwis LetsGoDigital, OPPO opatentowało sposób na zamaskowanie otworu na kamerkę do selfie w ekranie smartfonu. Ten miałby się idealnie pokrywać z wyświetlaną ikoną aparatu.

Na razie nie wiadomo kiedy (i czy w ogóle) OPPO wykorzysta ten pomysł.

  1. Reklamy iPada Pro nagrane iPadem Pro

Przed kilkoma dniami Apple opublikował serię spotów promocyjnych iPada Pro, które zostały nagrane i zmontowane z użyciem tegoż właśnie tabletu. Poniżej jedna z nich.

Teraz Apple opublikował zakulisowy materiał dotyczący procesu powstawania spotów.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.