Operator wybacza! Tego nie doświadczycie w Polsce...

Na początku maja opisywaliśmy przypadek pewnego Amerykanina walczącego z siecią komórkową o umorzenie rachunku w wysokości 18 tysięcy dolarów. Kilka tygodni temu nic nie wskazywało na to, że sieć Verizon dąży do polubownego rozwiązania sprawy. Dziś operator ogłosił swoją decyzję. Jaką?

Fot. na licencji Creative Commons; flickr.com/by sk8geek
Fot. na licencji Creative Commons; flickr.com/by sk8geek
Paweł Żmuda

18.05.2010 | aktual.: 18.05.2010 15:54

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Na początku maja opisywaliśmy przypadek pewnego Amerykanina walczącego z siecią komórkową o umorzenie rachunku w wysokości 18 tysięcy dolarów. Kilka tygodni temu nic nie wskazywało na to, że sieć Verizon dąży do polubownego rozwiązania sprawy. Dziś operator ogłosił swoją decyzję. Jaką?

Rachunek z 2006 roku, opiewający na sumę 18 tysięcy dolarów za transfer blisko 800 MB przez komórkę podłączoną do laptopa został umorzony. Operator pokazał ludzką twarz i zrezygnował z egzekwowania należności. Ciekawe czy podobna sytuacja mogłaby mieć miejsce w Polsce. Szczerze wątpię.

Komentarze (0)