Samsung Galaxy S10 i Note10: aktualizacja naprawia błąd z czytnikiem linii papilarnych. Szybko poszło

Był błąd, nie ma błędu. Reakcja Samsunga na głośny problem z modelami S10 i Note10 jest godna pochwały.

Galaxy S10 już po aktualizacji rozwiązującej problem ze skanerem biometrycznym
Galaxy S10 już po aktualizacji rozwiązującej problem ze skanerem biometrycznym
Miron Nurski

25.10.2019 | aktual.: 25.10.2019 14:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Przypomnijmy, że przed kilkoma dniami wyszło na jaw, że niektóre folie ochronne na ekrany smartfonów z serii Galaxy S10 i Note10 mogą powodować nieprawidłowe działanie czytnika linii papilarnych. W sprzyjających okolicznościach telefon dało się ponoć odblokować dowolnym palcem.

Samsung od razu zapowiedział rozpoczęcie prac nad aktualizacją, która rozwiąże ten problem. I nie trzeba było długo na nią czekać.

Aktualizacja Galaxy S10 i Galaxy Note10 już w Polsce

O wypuszczeniu aktualizacji dla polskich użytkowników poinformował rzecznik Samsunga, Olaf Krynicki.

Również nasi czytelnicy donoszą, że nowa wersja oprogramowania jest już dostępna. Choć na pewno na razie nie dla wszystkich użytkowników; nasz redakcyjny kolega - Piotrek Urbaniak - aktualizacji na swojego Note'a 10 nie dostał.

Czy nowa wersja oprogramowania faktycznie rozwiązuje problem? Ciężko powiedzieć, bo ten i tak nie dotyczył wszystkich użytkowników. Piotrek próbował odtworzyć błędne działanie skanera przy użyciu folii, która spełnia kryteria zdefiniowane przez zachodnie media, ale bezskutecznie. Note10 za nic nie chciał dać się oszukać.

Note10 i 3mk ARC Special Edition - czy się odblokuje?

Tak czy inaczej, Samsungowi należą się brawa za nie chowanie głowy w piasek i naprawdę ekspresową reakcję. Warto w tym miejscu przypomnieć o Google'u, który przyłapany na kiepskim działaniu skanera twarzy w Pixelu 4 ogłosił, że aktualizacja zostanie wydana "w najbliższych miesiącach".

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Komentarze (25)