Jak wyłączyć pocztę głosową w Orange, Plusie, Play i T‑Mobile?
Poczta głosowa może być użyteczną funkcją, ale nie dla każdego. Osobom, które chcą się jej pozbyć służy poniższa instrukcja.
Jak wyłączyć pocztę głosową w Orange?
Pocztę głosową w Orange można wyłączyć poprzez:
- wpisanie kodu 100# i potwierdzenie zieloną słuchawką - pojawi się menu, w którym dostępne są opcje włączenia lub wyłączenia poczty głosowej (w Usługach Podstawowych);
- wpisanie kodu 11020# i potwierdzenie zieloną słuchawką - szybsza metoda, ale tylko dla abonentów lub użytkowników mix;
- wpisanie kodu ** 11003*00#** i potwierdzenie zieloną słuchawką - dla posiadaczy telefonów na kartę;
- połączenie z automatycznym biurem obsługi - należy wybrać numer *500 i potwierdzić zieloną słuchawką, następnie wybrać opcję Modyfikacja usług i dalej według instrukcji (kolejno nr 2, 2, 9, 9);
- zalogowanie się na koncie na stronie Orange.pl, przejście do Pakietów i ustawień, a potem do Połączeń, gdzie znajduje się status poczty głosowej.
Jak wyłączyć pocztę głosową w Plusie?
Pocztę głosową w Plusie można wyłączyć poprzez:
- wpisanie kodu 12200# i potwierdzenie zieloną słuchawką;
- zalogowanie się na stronie Plusa, następnie wejście do Usług, gdzie znajdują się opcje dotyczące poczty głosowej.
Jak wyłączyć pocztę głosową w Play?
Pocztę głosową w Play można wyłączyć poprzez:
- wpisanie kodu 11156*2# w przypadku usługi Poczta Głosowa Standard;
- wpisanie kodu 111144*2# w przypadku usługi Poczta Głosowa Lite (ewentualne inne usługi związane z pocztą muszą być wyłączone wyłączone);
- wpisanie kodu 1119*2# w przypadku usługi Poczta Głosowa na e-mail;
- wpisanie kodu 1115*2# w przypadku usługi Poczta Głosowa PRO;
- skorzystanie z usługi w salonie Play;
- połączenie z Biurem Obsługi Klienta Play pod numerem *500 lub 790 500 500.
Jak wyłączyć pocztę głosową w T-Mobile?
Pocztę głosową w T-Mobile można wyłączyć poprzez:
- wpisanie kodu #002# i potwierdzenie zieloną słuchawką (nie działa dla telefonów, które miały wybrane domyślne przekierowania na pocztę głosową - w ich przypadku należy połączyć się z Internetowym Systemem Obsługi lub przez BOA/BOU);
- samoistne działanie poczty, która nieużywana po trzech miesiącach wyłączy się sama.
Zobacz także: