Samsung Galaxy Note7 - szczegóły na temat programu wymiany w Polsce

Samsung Galaxy Note7 - szczegóły na temat programu wymiany w Polsce

Samsung Galaxy Note7 - szczegóły na temat programu wymiany w Polsce
Źródło zdjęć: © fot. Krzysztof Basel
Miron Nurski
07.09.2016 15:33, aktualizacja: 08.09.2016 09:52

Po - nomen omen - wybuchu afery związanej z Galaxy Note'em 7, Samsung zapewnił, że wszystkie telefony zostaną wymienione na nowe. Wiadomo już, na jakich zasadach się to odbędzie.

Program wymiany obejmuje smartfony zakupione w przedsprzedaży i dostarczone do klientów przez autoryzowanych sprzedawców Samsung do 19 września 2016 roku. Najwcześniej tego dnia rozpocznie się wysyłanie klientom nowych egzemplarzy.

Gdzie oddać Galaxy Note'a 7? Należy skontaktować się z serwisem Samsunga (tutaj znajdziecie pełną listę punktów serwisowych). Możliwy jest też kontakt telefoniczny pod numerem 0 801 672 678 lub +48 22 607 93 33.

Chcesz wymienić Note'a 7? Masz dwie opcje

Opcja nr 1 to wymiana urządzenia na nowy, wolny od wad egzemplarz. To związane jest jednak z koniecznością czekania na dostawę. Jak wspomniałem, pierwsza partia ma dotrzeć najwcześniej 19 września.

Opcja nr 2 to wymiana Note'a 7 na Galaxy S7 edge. Tej będzie można dokonać w serwisach od 12 września. W takim wypadku Samsung zwróci różnicę w cenach obu urządzeń w postaci vouchera, który będzie można zrealizować w sklepach Samsung Brand Store.

Dostałem już potwierdzenie, że ta "różnica w cenach" bazuje na cenie Galaxy S7 edge w oficjalnym sklepie Samsunga (3599 zł). Jako że Note7 kosztuje 3799 zł, mówimy o voucherze o wartości 200 zł.

Fajnie, że Samsung daje niecierpliwym klientom jakąś alternatywę, ale problem w tym, że w popularnych elektromarketach S-siódemkę edge można spokojnie kupić za 3400 zł. W mojej opinii taki układ jest zatem niezbyt korzystny i zdecydowanie lepiej poczekać te kilkanaście dni na Note'a 7.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)