Moto X (2016) na zdjęciach promocyjnych. Lenovo żegna się ze wzornictwem Motoroli

Strona głównaMoto X (2016) na zdjęciach promocyjnych. Lenovo żegna się ze wzornictwem Motoroli
09.05.2016 09:56
Moto X Style
Moto X Style

Moto X czwartej generacji będzie pierwszym reprezentantem tej serii, który trafi na rynek po tym jak Lenovo uśmierciło markę Motorola. Nic dziwnego zatem, że Chińczycy chcą, aby nowy smartfon odbiegał wizualnie od poprzedników.

Na profilu hellomotoHK na Google+ pojawiły się zdjęcia prasowe zdradzające wygląd Moto X (2016) (czy jakkolwiek będzie się zwał), który w USA zasili rodzinę Droid.

Moto X (2016)?
Źródło zdjęć: © hellomotoHK
Moto X (2016)?

Warto odnotować, że Evan Blass już pod koniec ubiegłego roku dotarł do zdjęcia, na którym uwieczniono ponoć prototyp nowego Moto X. Jego wygląd pokrywa się z najnowszymi wyciekami.

Moto X (2016)?
Źródło zdjęć: © venturebeat.com
Moto X (2016)?

Jak widać, urządzenie w ogóle nie przypomina Moto X Force, Moto X Style, Moto X Play i wcześniejszych modeli, co dotyczy zarówno frontu, jak i tylnej części obudowy.

Jeśli chodzi o przód, w oczy rzuca się przede wszystkim kwadratowy przycisk pod ekranem, który najpewniej skrywać będzie czytnik linii papilarnych. Z tyłu natomiast - poza aparatem - uwagę przykuwają otwory (?) umieszczone na dole.

Może to być po prostu multimedialny głośnik, ale mi nasunęło to skojarzenia z portem Smart Connector z iPada Pro, który pozwala na podłączanie dodatkowych akcesoriów. Podobne złącze - według przecieków - ma mieć iPhone Pro.

Obudowa Moto X (2016) ma być wykonana z metalu, co stawia pod znakiem zapytania przyszłość usługi Moto Maker pozwalającej wybrać materiały wykończeniowe.

Z ostateczną oceną wyglądu smartfona wstrzymam się do czasu, gdy zobaczę go na żywo, ale na fotkach promocyjnych wygląda on dość pokracznie. Niezachęcająco wygląda przede wszystkim kwadratowy skaner biometryczny na froncie. Cóż, przynajmniej nie będzie to kolejny klon Galaxy S7 z podłużnym przyciskiem...

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)